خريد تلويزيون سامسونگ 43Au8000 ️قيمت 55 60 65 75 85 اينچ 55au8000

به خبرنامه جامع تخصصي تكنولوژي و موبايل خوش آمديد.

خريد تلويزيون سامسونگ 43Au8000 ️قيمت 55 60 65 75 85 اينچ 55au8000

۱۵ بازديد

كيفيت صداي مستقل تلويزيون سامسونگ 43AU8000 واقعاً عالي است، اما وقتي Q-Symphony را با تلويزيون سازگار سامسونگ اضافه مي كنيد، اين يك تجربه عالي سينماي خانگي است. سمفوني كيو ويژگي جديدي در تلويزيون 43AU8000 سري است كه همزمان از نوار صدا و بلندگوهاي تلويزيون شما صدا را پخش مي كند و تجربه صداي فراگير فراواني را براي شما فراهم مي كند.

نمايشگر سامسونگ 43AU8000 داراي صفحه نمايش LED است كه جزئيات بهتري از تصاوير را نسبت به تلويزيون هاي ال سي دي معمولي ارائه مي دهد. اين تلويزيون داراي كيفيت تصوير 4K با رزولوشن 3840 × 2160 پيكسل است كه كيفيتي 4 برابر بهتر از كيفيت تصوير تلويزيون هاي FHD را در اختيار شما قرار مي دهد تا شما تصاوير صاف و شفافي را مشاهده كنيد. نرخ رفرش در اين تلويزيون به وسيله قابليت Auto Motion Plus و Motion Rate 100 هرتز مسابقات ورزشي و سرعتي را با كيفيت بالاتر و هيجان بيشتري ببينيد.

استفاده از فناوري بي نظير دالبي ديجيتال پلاس در اين محصول پيشرفته تجربه شنيداري شما را ارتقا مي‌دهد. از آنجايي كه امكانات هوشمند درنظر گرفته شده براي هر وسيله اي به ميزان زيادي در بهبود كارايي آن و همچنين افزايش راحتي زندگي موثر است، به يكي از فاكتورهاي تعيين كننده در هنگام خريد وسايل خانگي خصوصا تلويزيون تبديل شده است.

تلويزيون سري هشت سامسونگ 43AU8000 به دليل اينكه از سيستم عاملي مانندتايزن استفاده مي كند، مي تواند خدمات هوشمند موردنياز كاربران را پشتيباني كند؛ همچنين از Web browserبهره مند است تا كاربران علاقه مند به وب گردي، از جستجوي انواع محتويات در وب بي بهره نمانند. امكان تشخيص خودكار نور محيط كه به آنEco Sensorنيز مي گويند، از ديگر امكانات هوشمند اين تلويزيون مي باشد.

سيستم عامل تلويزيون 43 اينچ سامسونگ Au8100

سيستم عامل مورد استفاده در اين تلويزيون سيستم عامل Tizen است كه تجربه كاربري منحصر به فردي را به كاربر ارائه مي دهد. اين تلويزيون همچنين داراي فرمان صوتي است كه مي تواند عملكرد دلخواه تلويزيون را از طريق صدا انجام دهد. اين تلويزيون از فناوري كريستال در ساخت صفحه استفاده كرده است و به همين دليل به اين تلويزيون ها تلويزيون كريستال نيز گفته مي شود.

مقايسه تلويزيون سامسونگ 65q67r و 43AU8000

پلتفرم TV Plus به دليل بالا بودن كيفيت محتوا، از محبوبيت زيادي در بازار برخوردار است. با خريد تلويزيون اسمارت 43AU8000 سامسونگ از ديدن محتواي مورد علاقه خود لذت بيشتري ببريد. كنسول‌هاي بازي و نمايش فيلمهاي اكشن با صحنه‌هاي سريع همراه است؛ در تلويزيون هاي قديمي و نسل هاي پايين تاري و تاخير در ارائه تصوير از جمله مشكلاتي بوده است كه مخاطب هميشه با آن رو به رو شده است.

تلويزيون‌هاي سامسونگ به واسطه استفاده از فناوري‌هاي جديد و به روز اين مشكلات را از بين برده‌اند و شما هنگام بازي و يا تماشاي فيلم‌هاي اكشن يگر شاهد تاري و تاخير نخواهيد بود. تلويزيون سامسونگ مدل Au8000 با استفاده از قابليت Game Mode و فناوري Motion Xcelerator تصاوير صاف و روان را ارائه مي‌دهند. توسط قابليت Game Mode بازي‌هاي مهيج را با لذت بيشتر همراه با خانواده و دوستان انجام دهيد و لذت ببريد.

امكانات پيشرفته در سري 8 مدل AU سامسونگ و تلويزيون ال جي 55up8150

همچنين از امكانات بسيار عالي براي افزايش كيفيت تصاوير استفاده شده است. از جمله تلويزيون هاي سري 8 مدل AU سامسونگ كه در سال 2021 عرضه شده اند تلقي ميگردد و از پايه هاي با طراحي زيبا دو طرفه بهره ميبرد كه ميتوانيد كابل هاي متصل به تلويزيون AU8000 خود را با آن مديريت كنيد و از شلوغي پشت تلويزيون با سيم و كابل جلوگيري به عمل آيد. اين تلويزيون نسخه جديد و جايگزين تلويزيون سامسونگ TU8000 است كه در سال 2020 عرضه شده بود.

از سري تلويزيون هاي فوق العاده شيك، با صداي عالي و تصاوير ناب و زيبا كه در سال 2021 وارد بازار شده است، مي توان به تلويزيون هوشمند 4K سامسونگ مدل 43AU8000، اشاره كرد. اين تلويزيون رده متوسط سامسونگ با بهره مندي از قابليت هاي همچون استاندارد 4K و رزولوشن آن (3840×2160)، HDR، HLG و +HDR10، قدرت نمايشي عالي خواهد داشت.

اين تلويزيون داراي ويژگي Ambient Mode است كه با وجود اين قابليت مي توانيد تلويزيون را به يك قاب عكس زيبا و مدرن تبديل كنيد. پايه هاي تلويزيون 43 اينچ سامسونگ AU8000 در دو طرف قرار گرفته است و داراي قابليت مخفي كردن كابل هاي متصل به تلويزيون از طريق پايه ها مي باشد. شما مي توانيد اين تلويزيون را با گارانتي معتبر و با پرداخت در محل از سايت دي جي بانه خريداري نماييد.

چشم انداز ارتقا كسب و كار بهتر با طراحي مغازه

يكي از امكانات دنياي مدرن امروزي استفاده از دستيارهاي صوتي مي‌باشد كه بسيار رايج شده است. البته سامسونگ هم از اين قافله عقب نمانده و دستيار صوتي مخصوص خود را با نام Bixby‌ دارد. از طريق دستيار Bixby‌ مي‌توانيد بسياري از اعمال تلويزيون را كنترل كنيد. مهم‌ترين ويژگي دستيار صوتي امكان كنترل آن از طريق صدا و بدون نياز به فشردن دكمه‌اي است.

نوع پايه هاي اين محصول دو شاخكي است كه بسيار محكم و خوش ساخت مي باشند . جدا كردن اين پايه ها بدون دردسر است و شما اگر تمايل داشتيد مي تواند آنها را باز كنيد و تلويزيون را به وسيله براكت به ديوار متصل كنيد .

اين دو پايه طوري طراحي شده اند كه كاربر بتواند به آساني سيم و كابل را از درون آن رد دهد و از اين طريق اطراف تلويزيون همواره تميز و آراسته مي ماند . در هنگام خاموشي تلويزيون قابليت هاي Ambient Mode و Gallery را فعال نماييد . با اين قابليت ها مصرف كننده اين اجازه را دارد كه عكس هاي مورد علاقه خود را روي صفحه تلويزيون ظاهر كند و آن را از حالت مشكي خسته كننده خارج كنيد .

بهترين كار اين است كه از استفاده از تلويزيون در محيط هاي پر سر و صدا خودداري كنيد و هنگام گوش دادن صدا را به بالاتر سطح برسانيد. كيفيت 1080P يا Full HD نيز از اين قاعده مستثني نيست و مي‌تواند به كيفيت 4K ارتقاء يافته كه از تماشاي آن لذت و رضايتي وافر به شما دست مي‌دهد. اما كيفيت 4K، درصورتي كه محتواي 4K واقعي و طبيعي را از طريق دستگاه جانبي به اين تلويزيون منتقل و پخش كنيد، اينجا نقطه‌‌اي است كه مي‌توانيد اوج هنر و توانايي‌هاي اين تلويزيون را مشاهده كنيد.

جزئيات به صورت تمام عيار به نمايش گذاشته مي‌شوند و نور و شفافيت به طور خارق‌العاده‌اي افزايش مي‌يابند. يكي از مدل‌هاي ايده‌آل براي تماشاي برنامه‌هاي تلويزيوني مثل اخبار، AU8000 سامسونگ بوده كه اگرچه داراي روشنايي بسيار زيادي نيست اما عملكرد بسيار خوبي براي خنثي كردن انعكاس نور دارد به همين دليل استفاده از آن در يك اتاق كاملاً روشن و پرنور هيچ مشكلي را ايجاد نمي‌كند. اين تلويزيون براي ارتقاي محتواي داراي كيفيت پايين دستگاه‌هاي جانبي، هيچ مشكلي ندارد.

درخت مايع " درخت مايع " با نام علمي ليكوئيد 3 در دانشگاه بلگراد كشور صربستان طراحي و ساخته شده است. توي اين سال‌ها ما تمام تلاش‌مون رو كرديم كه براي شما #هم‌_تيمي خوبي باشيم. ‌سلام سلام سلاااام به همه عزيزان ️اميدوارم روزاي خوبي رو سپري كرده باشيد بالاخره با يه روشي ميشه يه اكانت واتس اپ رو روي دوتا گوشي به صورت همزمان فعال ك... سيستم تصفيه فاضلاب شامل تصفيه خانه پلي اتيلن و فلزي و بتوني و سپتيك تانك پلي اتيلن و منهول و ايمهاف تانك دوجداره شركت آبفا صنعت كولاك داراي پكيج تصفيه پساب ... براي دانلود عكس و ويدئو، لايك، كامنت و دنبال كردن مطالب كابران ابتدا وارد حساب كاربري خود شويد. 2 _ از خصوصيتهاي منطقه آزاد تجاري، معافيت پرداخت از ماليات و حق گمرك مي باشد.

داراي سيستم‌عامل تايزن و تكنولوژي كريستال

يكي از مواردي كه انتظار داريم براي بيشتر كاربران جاي سؤال باشد مربوط به مقايسه تلويزيون AU8000 با TU8000 است؛ AU8000 در سال 2021 جايگزين سامسونگ TU8000 شد و توانست در چند زمينه بهبود پيدا كند كه مي‌توان به مواردي همچون انعكاس نور، محو شدگي رنگ، سيستم عامل و ريموت هوشمند اشاره كرد. البته هنوز هم TU8000 در مورد نسبت كنتراست و نمايش محتوا از عملكرد بهتري برخوردار است. در ساخت تلويزيون ۸۵ اينچ سامسونگ سري Q60A از فناوري QLED استفاده شده است كه در واقع اين فناوري مي‌تواند سطح درخشندگي بيشتري را به صفحه نمايش ببخشد و كيفيت تصويري كه ارائه مي‌شود را بالاتر ببرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.