پشتیبانی فنی سایت فروشگاهی

به خبرنامه جامع تخصصي تكنولوژي و موبايل خوش آمديد.

پشتیبانی فنی سایت فروشگاهی

۸ بازديد
خدمات و پشتیبانی فنی سایت فروشگاهی به معنای بروز رسانی فنی و بصری فروشگاه برای بروز نگه داشتن آن است
تغییرات در الگوریتم های موتورهای جستجو، فناوری های جدید وب، نرم افزارهای جدید و سایر منابع موجود مواردی است که باید توجه زیادی به آن داشت پشتیبانی فنی سایت فروشگاهی توسط متخصصانی که به طور منظم آن را نظارت و بروزرسانی می کنند و بطور دائم در حال توسعه و گسترش می باشد.
خدمات پشتیبانی فنی سایت فروشگاهی  راه حل های امنیتی برای محافظت از وب سایت شما در برابر هکرها و بدافزارها ارائه می دهد و همچنین سایر خدمات شامل رفع اشکال و نظارت بر وب سایت شما  ، بهینه سازی می باشد و این اطمینان را به شما  می دهد که سایت شما بدون خطا اجرا می شود.

چرا به پشتیبانی سایت فروشگاهی نیاز دارید؟

نگهداری و پشتیبانی از یک وب سایت فروشگاهی می تواند یک کار دلهره آور باشد، به خصوص اگر شما فردی با داشتن تخصص کافی نیستید. ممکن است حتی اگر مهارت فنی مناسبی دارید، نخواهید و یا فرصت نداشته باشید هر روز یک ساعت به مدیریت و نگهداری از سایت وردپرس خود اختصاص دهید. به جای وقت گذاشتن روی کارهای وب سایت خود می توانید روی تولید محتوای عالی و رشد کسب و کار آنلاین خود تمرکز کنید.

چند مورد که یک خدمات پشتیبانی سایت فروشگاهی به شما می دهد

 

امنیت : از وب سایت های خود در برابر هکرها و بدافزارها محافظت کنید

نظارت بر زمان: سایت وردپرس خود را همیشه فعال نگه دارید

عملکرد : وب سایت خود را برای سرعت و عملکرد بهینه کنید

تجزیه و تحلیل : ترافیک وب سایت خود را کنترل کنید و دانش های عملی را جمع آوری کنید

 بروز رسانی : قالب ها و افزونه های اصلی سایت خود را بدون آسیب زدن به سایت خود  بروز کنید

خدمات پشتیبانی سایت  فروشگاهی وردپرس ما منحصر به فرد است. قبل از انجام خدمات پشتیبانی می توانید دوباره بررسی کنید که آیا پشتیبان وردپرس خدمات مناسبی را برای نیازهای شما و وب سایت شما ارائه می دهند یا خیر...

 

چه خدماتی در پشتیبانی سایت فوشگاهی انجام می شود؟

خدمات پشتیبانی سایت فروشگاهی به شما کمک می کند تا وب سایت خود را مدیریت کنید مانند :

نظارت و بروزرسانی هسته وردپرس، قالب ها و افزونه ها

پشتیبان گیری

بهینه سازی عملکرد سایت

محافظت در برابر هکرها و بالا بردن امنیت وب سایت

بهینه شدن سرعت وب سایت

 

مزایای استفاده از پشتیبانی سایت فروشگاهی چیست؟

ما همه چیزهایی را که برای اجرای بهینه سایت خود نیاز دارید، انجام خواهیم داد، از جمله:

رفع مشکلات وردپرس: هر از گاهی، هر وب سایتی با خطا مواجه می شود. با این حال، بدون توجه به ماهیت خطا، ما خطاهای وردپرس را برای شما برطرف می کنیم و در کمترین زمان ممکن شما را آنلاین می کنیم.

افزودن ویژگی ها: اگر به یک ویژگی جدید یا سرویس توسعه وردپرس مانند نصب یک افزونه کش یا ایجاد یک قالب فرزند نیاز دارید، به سادگی جزئیات را در اختیار ما قرار دهید تا کارشناسان ما آن را برای شما پیاده سازی کنند.

بهینه سازی سرعت وردپرس: یک وب سایت کند برای تجارت مضر است. بنابراین، اگر مشکل دارید و وب سایت شما سریع بارگیری نمی شود تیم ما سرعت وب‌سایت شما را افزایش می‌دهد و گام‌های منظمی برای حفظ سرعت آن برمی‌دارد.

پشتیبانی از افزونه و قالب: پشتیبانی نامحدود ما همچنین قالب ها و افزونه های وردپرس را پوشش می دهد . اگر در مورد افزونه هایی که قبلاً در سایت خود نصب شده اند، مانند یک ویژگی اضافه شده، به کمک نیاز دارید، یا می خواهید قالب ها و افزونه های جدیدی اضافه کنید، ما در خدمت شما هستیم..

امنیت وردپرس: ما امنیت شما را بهبود می‌بخشیم و اطمینان می‌دهیم که سایت شما به صورت 24 ساعته نظارت می‌شود تا از هک شدن یا آلوده شدن به بدافزار جلوگیری شود.

پشتیبان‌گیری از وردپرس: وقتی از پشتیبانی حرفه ای ما برخوردار هستید، هرگز نگران از دست دادن اطلاعات خود نباشید. ما پشتیبان‌گیری‌های منظم از محتوا و پایگاه داده شما را انجام می‌دهیم، و اطمینان می‌دهیم که می‌توانید سایت خود را بدون توجه به اتفاقی که می‌افتد بازگردانید.

 

مراحل انجام پشتیبانی سایت فروشگاهی کدام است؟

 

شناسایی نیازهای سایت و محاسبه زمان و هزینه

 

پیاده سازی و ارائه خدمات بر اساس برآورد و برنامه کاری

 

تست کردن  و بررسی کیفیت کار و تعهدات به کار

 تنظیم گزارش در مورد وظایف تکمیل شده

 

خدمات پشتیبانی سایت فروشگاهی شامل چه مواردی می باشد؟

طراحی سایت فروشگاهی

تحلیل سایت فروشگاهی

سرعت سایت فروشگاهی

امنیت سایت فروشگاهی

 

قیمت پشتیبانی سایت فروشگاهی چقدر است؟

هزینه پشتیبانی سایت فروشگاهی از میزان ساعات مورد نیاز برای انجام کار متخصص محاسبه می شود. قیمت نیز بستگی به محدوده کار و مدت زمان همکاری دارد. غالبا نیاز به حل مجموعه ای از مسائل در سایت است که محاسبه جداگانه آنها دشوار است.قیمت برای کل قسمت وظایف محاسبه می شود. ما با توجه به شرایط آن را به چند فاز تقسیم میکنیم.

 

سخن آخر

کارشناسان ما می توانند به شما در پیکربندی افزونه ها و بهبود عملکرد وب سایت خود و رفع هر گونه مشکل کمک کنند. اگر در این زمینه تجربه کافی را ندارید می تواند برای شما کار مشکلی باشد اما کارشناسان ما به شما مشاوره رایگان در مورد چگونگی بهبود فروشگاه آنلاین سایت تان را می دهند.

شهرت یک وب سایت می تواند به دلیل خرابی های مکرر به شدت آسیب ببیند. به همین دلیل، ما در دسترس بودن سایت شما را به صورت 24 ساعته نظارت می کنیم و کمک می کنیم تا مطمئن شویم که زمان خرابی کاملاً حداقل است

برای دریافت مشاوره رایگان  همین حالا با پشتیبان وردپرس تماس بگیرید

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.