امداد موبايل - معرفي انواع لوپ و ميكروسكوپ موبايل

به خبرنامه جامع تخصصي تكنولوژي و موبايل خوش آمديد.

امداد موبايل - معرفي انواع لوپ و ميكروسكوپ موبايل

۱۰۱ بازديد

لوپ و ميكروسكوپ موبايل را مي توان از دستگاه هايي معرفي كرد كه در فرايند تعميرات موبايل كاربرد حائز اهميتي دارند. اگر شما هم از تعمير كاران موبايل هستيد و يا به هر دليل ديگري خواستار خريد اين دستگاه مي باشيد، بهتر است ابتدا با انواع آن آشنا شويد تا با توجه به اولويت هايي كه داريد نوع مناسبي انتخاب كرده و بخريد. 

لازم به گفتن است ما در اين متن انواع لوپ و ميكروسكوپ موبايل را در دو دسته ي مجزا تحت عناوين ميكروسكوپ هاي ديجيتال موبايل و ميكروسكوپ هاي آنالوگ آورده ايم.

معرفي ميكروسكوپ موبايل از نوع ديجيتالي

ذره بين ‌هاي ديجيتال نيز خود در دو دسته تقسيم مي‌ شوند. ميكروسكوپ ‌هاي تماما ديجيتال كه فقط با استفاده از مانيتور و اتصال به رايانه قابل استفاده هستند و ميكروسكوپ‌ هايي كه هم به صورت ديجيتال و هم آنالوگ مي ‌توان از آن‌ها استفاده كرد. براي شناسايي بهترين لوپ ديجيتال براي تعميرات موبايل بايد به چند ويژگي اين محصولات توجه كرد. يكي از موارد مهم دوربين اين ميكروسكوپ ‌ها است. به طور مثال دوربين‌ ها از 38 مگاپيكسلي، 22 مگاپيكسل و 2 مگاپيكسل و... روي دستگاه‌هاي ديجيتال وجود دارد.

لازم به گفتن است لوپ هايي كه داراي دوربيني با كيفيت بالا هستند، تصاوير بزرگ شده از قطعات و اجزاي موبايل را واضح تر نشان مي دهند.و بالطبع كار با اين مدل ها، راحت تر بوده و فرايند تعميرات به مراتب بهتر صورت خواهد گرفت.

يكي ديگر از ويژگي ‌هاي بهترين لوپ و ميكروسكوپ ديجيتال تعميرات موبايل مربوط به صفحه نمايش اين محصولات است. ويژگي‌ هايي مانند دارا بودن خروجي HDMI  و فاصله كاري مناسب جهت استفاده از هيتر و هويه زير دستگاه نيز بايد مورد توجه تعميركاران قرار بگيرد. البته بزرگ ‌نمايي نيز از جمله مواردي است كه بايد در هنگام خريد به آن توجه كنيد.

گفتني است اگر مي خواهيد دقت بيشتري در كار داشته باشيد، استفاده از اين مدل لوپ ها را پيشنهاد مي كنيم. لوپ هاي ديجيتالي همواره به گونه اي هستند كه استفاده از آن ها براي تعمير كاران بسيار راحت و مطلوب تر مي باشد.

معرفي ميكروسكوپ موبايل آنالوگ

ميكروسكوپ موبايل آنالوگ نسبت به نوع ديجيتالي داراي سيستم ساده تري است. اين مدل به صورت آنالوگ و يا فقط به كمك چشمي مورد استفاده قرار مي ‌گيرد.

ويژگي‌ هايي از جمله فاصله كاري، اندازه صفحه كار، بزرگ ‌نمايي نور پردازي مناسب از جمله ويژگي‌هايي است كه بايد هنگام خريد به آن ها توجه كرد.

خريد لوپ و ميكروسكوپ موبايل اصل در بهترين قيمت ها

براي خريد نمونه هاي اصل در بهترين قيمت ها موثر ترين اقدامي كه متقاضيان از پس آن بر مي آيند، رجوع به يك فروشگاه تضمين شده است، فروشگاهي كه اصل بودن محصولاتش ثابت شده و قابل استناد مي باشد.

امداد موبايل را مي توان يكي از اين قبيل فروشگاه ها نام برد. لازم به ذكر است متقاضيان لوپ و ميكروسكوپ موبايل تنها كافي است با رجوع به درگاه هاي فروش آنلاين اين فروشگاه از ميان انواع برند ها و مدل هاي اورجينالي كه از قيمت هاي منصفانه اي برخوردار هستند، به خريد بپردازند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.