بررسي هدست بلوتوثي Plantronics Voyager 5200

به خبرنامه جامع تخصصي تكنولوژي و موبايل خوش آمديد.

بررسي هدست بلوتوثي Plantronics Voyager 5200

۱۰۱ بازديد

سري  Plantronics Voyager، مدت‌هاست انتخاب كساني براي هدست بلوتوثي است كه در تصميم خود كاملا جدي هستند. مدل Voyager 5200  با قيمت ۱۲۰ دلاري خود، آخرين نمونه توليد شده از اين سري است. در ابتدا بايد گفت كه اين مدل نسبت به Voyager Legend، راحت نيست. با اين حال، Voyager 5200، آن را  به بهترين نمونه موجود از هدست‌هاي بلوتوثي موجود در بازار براي مواردي چون تماس صوتي فوري تبديل كرده است. همين نيز انتخاب ما را باارزش جلوه خواهد داد.

هدست بلوتوث پلنترونيكس مدل Voyager 5200

خلاصه اينكه، هيچ مشكلي در طراحي وياجر 5200 وجود ندارد. اين مدل آنقدر بزرگ است كه بديهي است كه شما يك هدفون در گوش خود داريد. هفته گذشته، هنگام آزمايش ضرب هدست، اعضاي خانواده فكر كردند كه من با خودم صحبت مي كنم! با Voyager 5200 چنين مشكلي وجود نخواهد داشت. به لطف قاب پشتي 2.25 اينچي گوشي و رابط 2.75 اينچي رنگ سياه يا قرمز، هيچ كس از شما سؤال نخواهد كرد كه آيا شما يك هدست داريد يا به صداهاي موجود در سرتان پاسخ مي دهيد!دوست داشتم Voyagers قبلي را در گوش خود قرار دهم و از آنها محافظت كنم. 5200 اينگونه كار نكرد. قلاب كمي كوتاه تر از آنچه بايد باشد به نظر مي رسد. به همين دليل مدتي طول كشيد تا آن را با عينك خود مطابقت دهم. كمي نااميدكننده بود و حجم آن نيز اندكي كاهش يافت. يك دكمه قدرت بدني در پشت هدست وجود دارد. دو دكمه بالا و پايين صدا به سادگي در بالا قرار دارد. همچنين در پشت گوشي دو دكمه و يك فرمان صوتي وجود دارد. انعطاف پذيري و راحتي آن نيز براي قرارگيري در هر دو گوش ايده آل است. وجود سه اندازه متفاوت براي گوشه ها باعث مي شود تا براي برنامه مورد نظر بيشتر نمايان شود.

مدل ۵۲۰۰، تمام چيزهايي كه براي يك هدست بلوتوثي نياز داريد را در اختيار شما مي‌گذارد. با NFC يا بلوتوث قابل استفاده است و مي‌تواند همزمان به چند دستگاه متصل شود. نام كساني كه تماس گرفته‌اند را با صدا به شما مي‌گويد و با فرمان صوتي شما اجازه برقرار شدن يا نشدن تماس را مي‌دهد. اين فرمان صوتي با دقت بيش‌تري نسبت به هدست‌هاي پشتيباني شده توسط گوگل، اين امكان را به شما مي‌دهد تا اس ام اس خود را به هر شخصي كه مي‌خواهيد، ارسال كنيد. با اين حال متن پيام را براي شما نمي‌خواند.

به لطف ابعاد بزرگ 5200، اين مدل در بين هدستهايي كه اخيراً امتحان كرده ام بهترين برد صدا را دارد. با فاصله 60 متري از تلفن ، از قابليت هاي ارتباطي و صوتي بسيار خوبي برخوردار است و حتي تا 40 فوت نيز تماس ها بسيار عالي به نظر مي رسند. در اين مدل، هيچ سر و صدايي بهتر از تمام هدستهايي نبود كه من امتحان كردم. در ساير هدست ها، اين مشكل گاهي اوقات به صورت نويز ديجيتال ظاهر مي شود و درك مكالمات را دشوار مي كند. با اين حال، در 5200 تداخل صداهاي اطراف، آنها اكثراً به عنوان مصنوعات صدا ناخواسته ظاهر مي شوند، كه حتي در اين شرايط، هيچ تداخلي در تبادل صدا ندارند.در 5200، اين بسيار جالب است كه سعي كنيد سر و صداي بيرون ندهيد. صداي ماشين يا اتوبوس به راحتي براي شما قطع مي شود. تنها دلخوري مي تواند صداي باد باشد. هدست هاي Voyager هميشه با باد مشكل داشته اند. با اين حال، 5200 بهترين شرط شما براي ناديده گرفتن چنين صداهاي آزار دهنده است. هدست Voyager 5200 كامل نيست. با توجه به ابعاد آن كمي از عمر باتري نااميد شدم. 5 ساعت و 16 دقيقه زمان دريافت ما بود و از 7 ساعت ذكر شده به طور قابل توجهي كمتر بود. اگر اين مسئله شما را نگران كند، يك مورد قابل شارژ با 40 دلار انتخاب خوبي است. هدست را مي توان در نزديكي يا در مورد شارژ نصب كرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.