نقش منافقين در اشغال كنگره آمريكا

به خبرنامه جامع تخصصي تكنولوژي و موبايل خوش آمديد.

نقش منافقين در اشغال كنگره آمريكا

۲۰ بازديد

حضور اعضا و طرفداران سازمانهاي رياكارانه و سلطنتي در اشغال كنگره نشان مي دهد كه دولت ترامپ از قبل برنامه ريزي كرده و قصد داشته است از گروههاي تروريستي براي ايجاد سردرگمي و تحريك در ايالات متحده استفاده كند.دكتر آبشناس نوشت: “صبح حادثه ، ارقام اين افراد با پرچم هاي رسمي در اعتراضات در رسانه …

منبع: گزارشكر يك
نقش منافقين در اشغال كنگره آمريكا

نقش منافقين در اشغال كنگره آمريكا https://reporter1.ir/نقش-منافقين-در-اشغال-كنگره-آمريكا/ گزارشگر يك Wed, 13 Jan 2021 02:31:08 0000 عمومي https://reporter1.ir/نقش-منافقين-در-اشغال-كنگره-آمريكا/

حضور اعضا و طرفداران سازمانهاي رياكارانه و سلطنتي در اشغال كنگره نشان مي دهد كه دولت ترامپ از قبل برنامه ريزي كرده و قصد داشته است از گروههاي تروريستي براي ايجاد سردرگمي و تحريك در ايالات متحده استفاده كند.دكتر آبشناس نوشت: “صبح حادثه ، ارقام اين افراد با پرچم هاي رسمي در اعتراضات در رسانه …

منبع: گزارشكر يك
نقش منافقين در اشغال كنگره آمريكا

حضور اعضا و طرفداران سازمانهاي رياكارانه و سلطنتي در اشغال كنگره نشان مي دهد كه دولت ترامپ از قبل برنامه ريزي كرده و قصد داشته است از گروههاي تروريستي براي ايجاد سردرگمي و تحريك در ايالات متحده استفاده كند.
دكتر آبشناس نوشت: “صبح حادثه ، ارقام اين افراد با پرچم هاي رسمي در اعتراضات در رسانه هاي مختلف ظاهر شد ، اما حتي من كه بيش از 35 سال در زمينه رسانه كار كرده ام ، باور نكردم. فكر كردم اين تصوير درست است و اين تصوير جعلي است. اما روز در حالي كه تماسهاي زيادي از دوستان خبرنگارم در ايالات متحده دريافت كردم ، همه آنها در اعتراض به سفر مقامات ايراني به نيويورك ادعا كردند كه مجموعه مشهور سازمان هات هدين كالك و سلطنت نيز منتشر شده است ، كه در آن تصاوير معمولاً منتشر مي شد. برخي از اين خبرنگاران حاضر در صحنه حتي اخبار ايران را پوشش مي دهند و اين خبرنگاران كه من با آنها آشنا هستم به قدري مشهور هستند كه حتي اگر اين افراد پرچم رسمي سازماني را در دست نداشتند ، همه گفتند: “آنها مي دانستند”.

نويسنده مقاله براي غلبه بر ترديدهاي خود درباره وجود ضد انقلاب ، به مصاحبه با يكي از دوستان رسانه اي خود مراجعه كرد و در نهايت صحت خبر را تأييد كرد. دكتر آبشناس در اين زمينه مي نويسد:
“مدتي دوباره فكر كردم ، اما عصر پنجشنبه مصاحبه اي با منصور پاهنگ در يكي از رسانه هاي فارسي در ايران ديدم و او نيز اين موضوع را تأييد كرد.” روزنامه نگاران آمريكايي ممكن است در شناسايي اين افراد اشتباه كنند ، اما مانند منصور فرهنگ اگر كسي اين مورد را بررسي كند ، مشخص است كه ديگر ديگر در اين شكي نيست.

حضور منافقين و ساير اعضاي ضد انقلاب در اعتراضات به نفع دولت ترامپ حاكي از آن است كه عربستان سعودي و اسرائيل علاوه بر بي ثبات سازي ايران يا غرب آسيا ، در اين گروه تروريستي نيز به عنوان ستون پنجم در داخل ايالات متحده سرمايه گذاري كرده اند. آنها همچنين به نفع مالك كار مي كنند. منافقين و سلطنت هايي كه شكست ترامپ را نوعي شكست مي دانستند با برنامه ريزي شده در مشغول كردن كنگره نقش داشتند.

عماد آبشناس به نكته ديگري در اين زمينه اشاره كرده و مي نويسد:
“بلافاصله سخنان چند روزنامه نگار سعودي ، دو معروف ترين روزنامه نگار سعودي را به عنوان سردبير به ياد آوردم. ما چند روز پيش صحبت كرديم ، اين دو سردبير گفتند ، در حالي كه داماد ترامپ ، جراد كوشنر ، اخيراً به ايالات متحده سفر كرده بود. ادعا شده كه پول زيادي به پول آمريكا برده است براي ترغيب ترامپ براي حمله به ايران است ، اما شما ممكن است معماها را جمع كنيد و استنباط كنيد كه پول ممكن است براي چيز ديگري باشد ، و اين به ذهن من خطور كرد. آيا اين بدان معناست كه آقاي كوشنر براي برانگيختن قيامي در ايالات متحده به اين پول احتياج داشت و آنچه عربستان سعودي به وي داد امكان پذير است؟ “عربستان و اسرائيل سرمايه گذاري هاي كلاني در ترامپ انجام دادند و انتظارات براي دوره بعدي رئيس جمهور ترامپ زياد بود ، هيچ رازي نيست كه با شكست در انتخابات به شدت ضربه خورد. “

ترديدي نيست كه اعضاي سازمان منافقين دست نشانده و مزدور عربستان سعودي هستند و همچنين سابقه ارتباط اين گروه با رژيم صهيونيستي وجود دارد. به نظر مي رسد اين گروهها در چراغ سبز عربستان سعودي و اسرائيل در حملات پارلماني نقش داشته اند و ممكن است در تحريك مردم براي ورود به ساختمان پيش قدم شده باشند.
مسعود خدابنده ، عضو سابق كميته مركزي منافقين ، در مصاحبه اي مفصل با مركز اسناد انقلاب اسلامي در تاريخ 12 مه 2016 درباره چگونگي تأمين بودجه سازمان گفت:
“همانطور كه مي دانيد بخشي از هزينه جنگ با حسين و ايران توسط عربستان سعودي (البته با تأييد آمريكا) و بعضي اوقات كويت يا ساير شيخيه پرداخت شد. سهم مجاهدين از بودجه بخشي از همان بودجه بود و بخشي از صدام به دلار ( دينار (از طريق پولشويي از طريق سازمان خيريه اي كه آنها تأسيس كردند ، مانند ايدز ايران در لندن) دينار (فيلم ارتباطي مخفي صدام از تحويل و توسعه اسكناس حسين) رابطه حسين با آمريكا و غرب با حمله به كويت و اولين جنگ خليج فارس آغاز خواهد شد. من به ياد مي آورم كه رابطه رجبي در آن زمان با عربستان سعودي به طور موقت روشن شد و مسعود رجبي به عربستان احضار شد (تور آن زمان محرمانه بود ، اما فيلم ها و عكس ها بعدا منتشر شد) ، به همان روزها و البته عبدالله برمي گشت. شاه وليعهد و شخصيت بالاتر از تركي الفيصل بود ، ملك عبدالله گاهي اوقات مستقيماً اقدامات رجبي را كنترل مي كرد ، در يكي از آن سفرها من با سه كاميون طلا (هر كدام حدود 1 تن) و يك ساعت طلاي رويال رولكس به بغداد رفتم. هداياي زيادي از جمله و ساير اقلامي را كه بعداً با كمك چندين تاجر اردني درگير در دادگاه هاي عربستان پرداخت شد ، آورديم ، البته ما به نام اموال سرقت شده از خانواده اعضا براي اين 30 تا 40 سال ، هزينه هاي كار و خدمات تبديل كرديم. با دريافت پول از طريق ، سرانه دريافتي از صدام حسين ، پول حاصل از قاچاق نفت و هزاران روش غيرقانوني ديگر ، اين سازمان “يك شركت ، يك هتل ، يك پست تجاري باز مي كند”.

اعترافات آقاي كودا بنده تاييد مي كند كه اين سازمان منافقين سالهاست كه به عنوان مزدور از ايالات متحده و عربستان سعودي در خدمت منافع اين كشورها است و حتي از همكاري با داعش و اقدامات تروريستي در عراق و سوريه استقبال مي كند. يكي از دلايلي كه ايالات متحده و اروپا اين گروه را از ليست گروه هاي تروريستي خارج كرده اند وفاداري آنها به ايالات متحده ، اسرائيل و عربستان است.

آبشناس در مقاله خود در اسپوتنيك با اشاره به حضور منافقين در اشغال كنگره آمريكا به نكته ديگري اشاره كرد.
“البته طرفداران اين گروه به نمايندگان و نمايندگان منتخب آمريكايي گفتند كه آنها حضور گسترده نظامي در ايالات متحده دارند و اگر دولت بعدي ايالات متحده بخواهد روابط خود را با جمهوري اسلامي ايران بهبود بخشد ، شورش ها و اقدامات تروريستي مختلفي رخ خواهد داد ، و اين دليل اصلي نگه داشتن پرچم انتقال آدرس طرفداران است. آنها به طور طبيعي مي خواستند به ترامپ و متحدان ترامپش بگويند كه آنها تا آخر با هم بودند. “
بدون شك اين س isال وجود دارد كه آيا دولت بايدن و مقامات امنيتي دولت جديد ايالات متحده كه از تحركات غيرمعمول منافقين و سلطنت طلبان در تصرف كنگره آمريكا مطلع هستند ، اجازه فعاليت مجدد اين گروه تروريستي را مي دهند؟ منافقين هرجا باشند به عنوان تروريست هاي مزدور به سود كارفرمايان خود عمل خواهند كرد و عاملي در بي ثباتي كشور نخواهند بود.

منبع: گزارشكر يك
نقش منافقين در اشغال كنگره آمريكا

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.