برخورد پليس با هرنوع سودجويي در مورد واكسن كرونا/ پشت پرده تورهاي واكسن

به خبرنامه جامع تخصصي تكنولوژي و موبايل خوش آمديد.

برخورد پليس با هرنوع سودجويي در مورد واكسن كرونا/ پشت پرده تورهاي واكسن

۴ بازديد

سخنگوي ناجا گفت كه وي در زمينه واكسن كرونا ويروس با دلالان سر و كار دارد. سردار مهدي حاجيان در مصاحبه با مجله زنده خبري ، وي در مورد آموزش پليس براي سو mis استفاده احتمالي از واكسن كرونا گفت: “هنگام بحث در مورد واكسن كرونا ، مردم بايد بدانند كه پليس با هماهنگي نهادهاي …

برخورد پليس با هرنوع سودجويي در مورد واكسن كرونا/ پشت پرده تورهاي واكسن https://livemag.ir/2021/01/برخورد-پليس-با-هرنوع-سودجويي-در-مورد-وا/ https://livemag.ir/2021/01/برخورد-پليس-با-هرنوع-سودجويي-در-مورد-وا/#respond مجله زنده خبري Wed, 13 Jan 2021 02:59:11 0000 حوادث و رويدادها https://livemag.ir/2021/01/برخورد-پليس-با-هرنوع-سودجويي-در-مورد-وا/ سخنگوي ناجا گفت كه وي در زمينه واكسن كرونا ويروس با دلالان سر و كار دارد. سردار مهدي حاجيان در مصاحبه با مجله زنده خبري ، وي در مورد آموزش پليس براي سو mis استفاده احتمالي از واكسن كرونا گفت: “هنگام بحث در مورد واكسن كرونا ، مردم بايد بدانند كه پليس با هماهنگي نهادهاي …

سخنگوي ناجا گفت كه وي در زمينه واكسن كرونا ويروس با دلالان سر و كار دارد.

سردار مهدي حاجيان در مصاحبه با مجله زنده خبري ، وي در مورد آموزش پليس براي سو mis استفاده احتمالي از واكسن كرونا گفت: “هنگام بحث در مورد واكسن كرونا ، مردم بايد بدانند كه پليس با هماهنگي نهادهاي مربوطه مانند وزارت بهداشت … همه سودها و وقفه ها. ” برخورد خواهم كرد

وي ادامه داد: به عنوان مثال در فضاي مجازي تورهاي جعلي را اعلام كرده اند مبني بر اينكه مي توانيد با سفر به تركيه يا كشور ديگر واكسن تاج بگيريد. همه اينها تحت نظارت و جعل قرار گرفت و اتفاقاً از عاملان تحقيق شد و برخي از آنها دستگير و وب سايتهايشان بسته شد.

سخنگوي ناجا با تأكيد بر اينكه پليس منطقه را تحت نظر دارد ، گفت: ما به طور روزمره و مداوم اين منطقه و موضوعات مربوطه را رصد خواهيم كرد و به موارد تخلف و سود رسيدگي خواهيم كرد.

وي در مورد ادعاي فروش واكسن هاي قاچاق گفت: برنامه هاي زيادي در بحث قاچاق مواد مخدر انجام شده و پليس توجه ويژه اي به رسيدگي به اين موارد دارد ، با توجه به اينكه اين موارد مربوط به سلامت انسان است.

حجيان با بيان اينكه نظارت بر داروخانه ها با حمايت وزارت بهداشت در دستور كار است ، گفت: بحث درباره واكسن ها يكي از برنامه هاي اصلي ما است و برنامه ريزي هاي لازم را براي آن انجام داده ايم.

سخنگوي ناجا همچنين در مورد جلوگيري از قاچاق واكسن و شيوع آن در خارج از شبكه در صورت تحويل واكسن كرونا گفت: “ما براي همه اين موارد و جلوگيري از سودآوري برنامه ريزي كرده ايم.

انتهاي پيام

https://livemag.ir/2021/01/برخورد-پليس-با-هرنوع-سودجويي-در-مورد-وا/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.