رساله حراج اعتبار علمي در پاندمي كرونا

به خبرنامه جامع تخصصي تكنولوژي و موبايل خوش آمديد.

رساله حراج اعتبار علمي در پاندمي كرونا

۲۰ بازديد

معرفي كنيدمن به طور خلاصه مي نويسم ، و امروزه مردم درگير بسياري از مشكلات هستند ، بنابراين خواندن مقالات طولاني با خستگي كم ممكن است در اولويت افراد نباشد. اين يادداشت ها حاوي نكات مهمي نيستند و در يك جهت گنجانده شده اند و بيشتر به عنوان كتاب به عنوان مقدمه ارائه مي شوند. …

منبع: گزارشكر يك
رساله حراج اعتبار علمي در پاندمي كرونا

رساله حراج اعتبار علمي در پاندمي كرونا https://reporter1.ir/رساله-حراج-اعتبار-علمي-در-پاندمي-كرونا/ گزارشگر يك Sun, 17 Jan 2021 02:57:11 0000 عمومي https://reporter1.ir/رساله-حراج-اعتبار-علمي-در-پاندمي-كرونا/

معرفي كنيدمن به طور خلاصه مي نويسم ، و امروزه مردم درگير بسياري از مشكلات هستند ، بنابراين خواندن مقالات طولاني با خستگي كم ممكن است در اولويت افراد نباشد. اين يادداشت ها حاوي نكات مهمي نيستند و در يك جهت گنجانده شده اند و بيشتر به عنوان كتاب به عنوان مقدمه ارائه مي شوند. …

منبع: گزارشكر يك
رساله حراج اعتبار علمي در پاندمي كرونا

معرفي كنيد
من به طور خلاصه مي نويسم ، و امروزه مردم درگير بسياري از مشكلات هستند ، بنابراين خواندن مقالات طولاني با خستگي كم ممكن است در اولويت افراد نباشد. اين يادداشت ها حاوي نكات مهمي نيستند و در يك جهت گنجانده شده اند و بيشتر به عنوان كتاب به عنوان مقدمه ارائه مي شوند. حذف عنوان فصل بر متن اصلي و طول متن تأثير نمي گذارد.
دوره 1: مقدمه اي بر اعتبار علمي
جالب است بدانيد كه چرا من عنوان را با اين عنوان شروع كردم و ابتداي متن خود را با عبارت “اعتبار علمي” شروع كردم. پس از گذراندن 30 سال در دانشگاه اندي ، به اين نتيجه رسيدم كه ابروهاي علمي بدست آمده نبايد به خاطر سهل انگاري يا پول و ثروت ، قدرت و شهرت فروخته شود. مبلغ اصلاً مهم نيست. البته در طول اين سالها افراد زيادي را ديده ام كه با معرفي دستورات رئيس و معرفي ضرايب جديد حتي در جلسات مهم ، بدون ذكر موارد مهم ، به راحتي سالها تلاش و تحقيق خود را در چند ثانيه تغيير مي دهند. ! تصحيح 100٪ در مسيري كه آقاي ريز مي خواهد! به عنوان مثال ، تحقيقات نشان مي دهد كه شما مجبور به رفتن به تبريز بوديد ، اما اكنون برخلاف سالها محاسبات و هزينه ها ، بايد به مشهد برويد!
جلد 2: حكايات اعتبار علمي
چند سال پيش در حالي كه من در دهه 1980 در آمريكا تحصيل مي كردم ، آنها يك تيم تحقيقاتي در دانشگاه نوادا پيدا كردند. آنها براي رسانه هاي جمعي شماره درست كردند و براي اين تحقيقات جعلي پول زيادي از آكادمي علوم آمريكا اخاذي كردند. اين روزها خبرهاي زيادي در اخبار و رسانه هاي ايالات متحده منتشر شده است ، بسياري از محققان از همه زمينه هاي علمي شناسايي شده و بودجه تحقيقات آنها حذف شده است. در همان روز ، يك مربي چيني-آمريكايي ، معروف به پدر نوآوري ، با من تماس گرفت و گفت: “بياييد صحبت كنيم!” من همچنين به عنوان استاد خدمت مي كردم ، وقتي در هنگام آزمايش روي اتصال ساختارها و جمع آوري داده ها كار مي كردم. وي گفت: “نظر شما در مورد اين رسوايي چيست؟” او گفت خيلي بد است ، استاد. او گفت ، “اگر جاي آنها باشي ، چه كاري مي كني و نتايج آزمايش و برداشت شما دقيق نبوده و باعث مي شود حقوق شما قطع شود؟” وقتي خدمت استاد رفتم ، پدرم كه پيش از آمدن به آمريكا درگذشته بود ، به من گفت كه يادم باشد خدا صريحاً به ما اجازه نداد كه كار اشتباهي انجام دهيم. بنابراين او اين جمله را به خوبي كوپن مي زند! بنابراين ، هر وقت وضعيت دشواري پيش آمد ، نگران نباشيد ، بلكه مطمئن باشيد كه خالق و پروردگار جهان تضمين شده اند. وقتي گفتم ، آهي كشيد و به نظر مي رسد اشك در چشمانش جمع شده است. نيازي به يادآوري من نيست ، اما اين را بخاطر بسپار. شرافت و ابروهاي دانش پژوه فروشي نيست. چه بد بستگي به نتيجه دارد! وي در ادامه يادآوري مي كند كه نتايج بي ربط در تحقيقات نيز نتايج بسيار ارزنده اي هستند. اين به ما نشان مي دهد كه بايد كار و روش هاي خود را بهبود ببخشيم. شب بخير امشب و برو سراغ كارت! من امروز را فراموش نكرده ام و در تمام نوشته ها ، مطالعات و برخوردهايم تا به امروز ، گاهي اوقات براي بسياري از افراد خشن و گران به نظر مي رسيد. در واقع ، اعتباري كه خداوند به انسان اعطا كرده است ، به نوعي “تأييد و تقويت” بار تعالي است و از پرتو فروزان برگزيدگان او ناشي مي شود. چگونه مي توانم آن را به راحتي حراج كنم؟
جلد 3: حراج كرونا و اعتبار علمي
متأسفانه ، يك نگاه اجمالي به مشكل تاج در كشور ما ، بسيار متاسفانه ، نشان مي دهد كه برخي از پزشكان قبل از تاج تا حدودي “مارك” داشتند ، به سادگي خود را از دست داده و خراب كردند و آن اعتبار الهي را به رايگان فروختند. آنها هر روز داستان هاي غلط و اعتبار علمي را به مردم مي گفتند گويي براي چنين روزي براي تجارت جمع شده اند! آنها چه داستانهايي را تعريف كردند ، هموطنان نگران و درمانده خود را تغذيه و تغذيه كردند! يك روز گفت ماسك نزده ، روزي گفت ضربه بزن ، روزي گفت قرنطينه مربوط به دوران شيپور است ، روزي گفت چرا قرنطينه مجاز نيست ، روزي گفت جبران و باج خواهي مي كني و روزي آنها گفتند اين يك ويروس جديد انگليسي است. ما چندين ماه رد صلاحيت شديم ، يك روز گفت فقط واكسنهاي ايراني است ، روز ديگر گفت كه فقط بايد در خارج از كشور خريداري شود ، افراد نزديك در يك حوزه مديريتي گفتند كه آنها واسطه واكسنهاي خارجي هستند و مورد ديگر يك شركت واكسن داخلي بود. گزارش شده اين كار آغاز شد تا جايي كه مرگ هموطنانمان به شش نفر در روز مي رسيد و آنها هنوز تسليم نمي شوند. حتي برخي از افراد اين روزها فضاي لازم را براي يافتن موج جديد يا شروع موج جديد ايجاد مي كنند و اگر نوع جهش يافته نبود ، اين جامائيكا يا خانگي نيست ، بنابراين سناريو فقط تا پايان موج سواري ادامه خواهد يافت. اين دلسوزان عزيز نگران ملت نيز هستند ، ارديبهشت و خرداد آينده خداوند متعال! آنها كاهش اطاعت و بيماري مردم را به حساب خودشان نسبت دادند و اين واقعيت را افزايش دادند كه مردم قاتل هستند ، اما در طول يك سال گذشته آنها كار ديگري غير از مشاهده و گزارش حوادث در زمين بازي كرونا انجام نداده اند و فقط به موارد زير توجه دارند: بيان. نگران پاييز و زمستان بودم! آنها مديريت نگراني ها را بسيار خوب انجام مي دهند و آنها را با توجه به اعتبار علمي در نظر مي گيرند! آنها در زخمهاي ابريشمي مردم بافته شده اند ، مردان اهل منطقه زالواتوس نيستند ، ريسي و اكبري در اين زمينه نيستند ، اعتبار آنها جهت الهي نيست و احتمالاً از طرف مقابل سود خواهد برد. اگر فردي كمي توجه كند ، به وضوح مي بيند كه خداوند چه زيبا و خردمندانه اي به او صحه گذاشته است تا اعتماد و اعتماد به زبانش را از او سلب كند! اكبر بعد از الله
كتاب 4: ديدگاه الهي در مورد قابليت اطمينان و كرامت
چند وقت پيش من نظر زير را در مورد اخبار كنترل ويروس انگليسي در اخبار يكي از سايت ها خواندم. تُعِزُّ مَنْ تَشَاءُ وَتُذِلُ مَنْ تَشَاءُ
جلد 5: حقيقت در مورد اعتبار علمي
پزشكان و دانشمندان تداركات مارك ما كه براي خريد واكسن هاي خارجي خودكشي كرده اند كجا هستند؟ حالا بنا به درخواست مقام معظم رهبري ، ناگهان مخالفت مي كنم! اگر در آن زمان بر اساس علم پزشكي و تحقيقات دقيق و ناب اقدام به خريد خارجي كرده ايد ، مطمئناً اگر عقب بمانيد آنها مي شنوند! چرا كه نه! نه ، مسئله متفاوت است. ممكن است گفته هاي مشاور محترم وزارت بهداشت شما درست باشد.
جلد 6: ابهام جدي در مورد اعتبار علمي درمان
عجيب است كه 6 يادداشت در يادداشت قبلي وجود دارد. اينجا من به واكسن ها اشاره كردم ، اما شخصي كه در داخل است هنوز به آنها پاسخي نداده است ، اين مهمترين اصلي است كه درست است يا نه و چه نوع واكسني را انتخاب مي كنيد! با اين حال ، بحث هاي زيادي در مورد انتخاب نمونه هاي داخلي و خارجي ، شركت هاي آمريكايي يا انگليس و موارد ديگر وجود دارد! آيا اخيراً اين مورد توسط نيويورك تايمز در ايالات متحده به چالش كشيده شده است؟ اينجا
بسياري از افراد به س questionsالات ساده فكر مي كنند اين معلم مهندسي و مديريت بحران حتي يك پزشك نيست! آنها مي دانند و پاسخ مي دهند ، اما متأسفانه ، حتي توليد كننده واكسن نيز جواب درست را نمي دانسته و به مردم نگفته است! بد است كه از جوابهاي آنها در داخل و خارج اطلاع داشته باشيد! چند روز پيش ، در اخبار جهان بسيار محدود بود كه 90٪ واكسن چيني فقط 73٪ بود و مطالعات باليني امروز اعلام كرده است كه برزيلي ها فقط 4.050٪ تأثير دارند. بقيه واكسن ها هم كمي بيشتر يا كمتر است! ديروز در اخبار خارجي ديدم كه فقط كساني كه واكسينه شده اند حتي در يك جمله ناقل مي شوند. و از همه مهمتر ، گزارش هاي بسيار مهمي وجود دارد كه نشان مي دهد بسياري از كشورهايي كه واكسيناسيون را آغاز كرده اند اخيراً با نسخه جديد ويروس همراه با ويروس جهش يافته 20C روبرو شده اند ، از جمله ايالات متحده. -U ، انگلستان از نوع VUI-202012/01 ، آفريقاي جنوبي از نوع 501.V2 و نيجريه از نوع P681H و بسياري ديگر از ويروس جهش يافته مشابه كه فكر مي كنند ناشي از واكسيناسيون اين جهش ها بوده است! اينجا البته براي رسيدن به نتيجه گيري قطعي در اين مورد خيلي زود است.
دوره 7: مهندسي تأييد دكتر در واكسيناسيون
بله ، من مهندس هستم ، اما ريسك و ريسك و مديريت ريسك را با اصول بسيار كلي نيز آموزش مي دهم. وقتي پزشكان علاقه اي به باز كردن مقالات ، بخشش يا غافل بودن و بيشتر نگراني در مورد مارك واكسن و خريد آنها ندارند ، مجبورم كه اقدام كنم و آنها را براي مردم كشورم ، خودم و خانواده ام و خواهران و برادرانم بكشم. حداقل توضيحات علمي و تأثير اين واكسن را قبل از تجويز به من اطلاع دهيد! شايد ملاك دستور مورد نظر مقام معظم رهبري توجه به اين س questionsالات فروتنانه و مشابه بوده است!
جلد 8: هشدارها براي حفظ اعتبار علمي
كرونا ، با يا بدون واكسن ، نام داخلي يا خارجي ، نام داخلي نام خارجي يا داخلي! البته به لطف خداوند متعال و بدون واكسن ، اميدواريم كه روزي مانند هر بيماري ديگري كنترل شود ، اما اميدواريم كه اين درس براي همه دانش پژوهان برتر باشد و عنان سالها تحقيق ، تحصيل و كسب دانش را متحمل شود. بگذاريد مراقب قلبي و روحي مخصوص رفتن به قبر از جانب خالق احد باشم و از نعمت هاي خداوند فقط در جهت رفاه مردم خود ، به ويژه در مورد زندگي مردم استفاده كنم. به عنوان پزشك ، مهندس يا محقق ، نبايد تحت تأثير شرايط محيطي كه جريان باد مسير ابروهاي علمي را تعيين مي كند ، قرار بگيريم! بياييد صادق باشيم و حقيقت را به مردم خود بگوييم. حتي اگر فكر مي كنيد ما نمي توانيم چيزي بگوييم ، حداقل خواهران و برادران هموطن ما را گمراه نكنيد و دستور “پروفسور هنري ليو” را به خاطر بسپاريد. بسياري از چيزهاي خوب و بد به نتيجه شما بستگي دارد!
بعد از اين دوره ممكن است بسيار ثروتمند و مشهور شويم و ممكن است بيشتر نگران كننده باشد ، اما در مقابل اعتماد و اعتقادات مردم و عبارات دردناك صورت ، اعتبار علمي خود را از دست مي دهيم و اعتبار خود را از دست مي دهيم. حراج ما نمي توانيم زمان را با ثروت جايگزين كنيم.
دوره 9: اماكن علمي
من يك همكار دانشمند دارم كه هنگام 30 سال كار با يكديگر چيزهاي زيادي آموخته است ، در اين مورد آنها يك مثال هوشمند – موضوع سفارش او را ارائه دادند. مگر نديدي كه پرندگان در گل مي غلتند و گل و لاي سر و صورتشان مي چكد! آنها در جاي خود در آسمان بودند و هيچ كس نمي توانست اين كار را با آنها انجام دهد.
و درود بر كساني كه هند را دنبال مي كنند

* استاد نمونه مهندسي سازه ، لرزه نگاري و مديريت بحران ، و بنيانگذار مقاومت و مديريت بحران

منبع: گزارشكر يك
رساله حراج اعتبار علمي در پاندمي كرونا

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.