افتتاح واحد رديابي و پشتيباني از دانشجويان كرونايي

به خبرنامه جامع تخصصي تكنولوژي و موبايل خوش آمديد.

افتتاح واحد رديابي و پشتيباني از دانشجويان كرونايي

۱۹ بازديد

يك دانشگاه بلژيكي دانشجويان و كاركنان مبتلا به عفونت Covid-19 را كنترل و پشتيباني مي كند تا دانشجويان در اسرع وقت به دانشگاه برگردند. به گزارش مجله زنده خبري ، به نقل از بروكسل تايمز ، ‌ دانشگاه كاتوليك لوون در بلژيك در حال راه اندازي واحد پشتيباني و پيگيري براي دانشجوياني است كه آزمايش …

افتتاح واحد رديابي و پشتيباني از دانشجويان كرونايي https://livemag.ir/2021/02/افتتاح-واحد-رديابي-و-پشتيباني-از-دانشج/ https://livemag.ir/2021/02/افتتاح-واحد-رديابي-و-پشتيباني-از-دانشج/#respond مجله زنده خبري Wed, 10 Feb 2021 00:52:51 0000 استاني https://livemag.ir/2021/02/افتتاح-واحد-رديابي-و-پشتيباني-از-دانشج/ يك دانشگاه بلژيكي دانشجويان و كاركنان مبتلا به عفونت Covid-19 را كنترل و پشتيباني مي كند تا دانشجويان در اسرع وقت به دانشگاه برگردند. به گزارش مجله زنده خبري ، به نقل از بروكسل تايمز ، ‌ دانشگاه كاتوليك لوون در بلژيك در حال راه اندازي واحد پشتيباني و پيگيري براي دانشجوياني است كه آزمايش …

يك دانشگاه بلژيكي دانشجويان و كاركنان مبتلا به عفونت Covid-19 را كنترل و پشتيباني مي كند تا دانشجويان در اسرع وقت به دانشگاه برگردند.

به گزارش مجله زنده خبري ، به نقل از بروكسل تايمز ، ‌ دانشگاه كاتوليك لوون در بلژيك در حال راه اندازي واحد پشتيباني و پيگيري براي دانشجوياني است كه آزمايش تاج گذاري مثبت است.

براساس اين خبرگزاري ، اين دانشگاه به رديابي ، گزارش گيري و آزمايش دانشجويان متكي است تا دانشجويان بتوانند به محض چراغ سبز دولت براي شروع فعاليت هاي دانشگاه به دانشگاه برگردند.

به اين ترتيب ، مركز تماس با دانشجويان و كاركناني كه آزمايش هاي تاجگذاري مثبت را پشت سر گذاشته اند براي پيگيري هر دو هدف ارتباط برقرار مي كند. اول پيگيري و راهنمايي دانشجويان و دوم پيگيري ارتباطات آنها در دانشگاه.

از افرادي كه ارتباطات پرخطر دارند نيز خواسته مي شود كه آزمايش و قرنطينه شوند.

اين استراتژي با همكاري دانشگاه گنت تدوين شده است. اين به اين دليل است كه دانشگاه از ماه اكتبر روند پشتيباني مشابهي را ارائه داده است.

دانشگاه كاتوليك لوون از ماه اكتبر يك مكان آزمايش تاج دارد كه مي تواند از تست حدود 100 دانشجو در روز پشتيباني كند. البته دانشگاه گفت در صورت نياز مي تواند اين ظرفيت را افزايش دهد.

انتهاي پيام

https://livemag.ir/2021/02/افتتاح-واحد-رديابي-و-پشتيباني-از-دانشج/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.