دستگيري اراذل و اوباش سابقه‌دار در رشت حين نزاع جمعي

به خبرنامه جامع تخصصي تكنولوژي و موبايل خوش آمديد.

دستگيري اراذل و اوباش سابقه‌دار در رشت حين نزاع جمعي

۲۰ بازديد

مجله زنده خبري / گيلان فرمانده پليس رشت از دستگيري 10 نفر از اراذل و اوباش شناخته شده كه باعث درگيري و برهم زدن نظم عمومي در اين شهرستان شدند خبر داد. سرهنگ محمود حافظي در جمع خبرنگاران با بيان اينكه مقابله با متخلفان از نظم عمومي و امنيت و بالا بردن احساس امنيت شهروندان …

دستگيري اراذل و اوباش سابقه‌دار در رشت حين نزاع جمعي https://livemag.ir/2021/02/دستگيري-اراذل-و-اوباش-سابقه‌دار-در-رش/ https://livemag.ir/2021/02/دستگيري-اراذل-و-اوباش-سابقه‌دار-در-رش/#respond مجله زنده خبري Wed, 10 Feb 2021 03:22:26 0000 حوادث و رويدادها https://livemag.ir/2021/02/دستگيري-اراذل-و-اوباش-سابقه‌دار-در-رش/ مجله زنده خبري / گيلان فرمانده پليس رشت از دستگيري 10 نفر از اراذل و اوباش شناخته شده كه باعث درگيري و برهم زدن نظم عمومي در اين شهرستان شدند خبر داد. سرهنگ محمود حافظي در جمع خبرنگاران با بيان اينكه مقابله با متخلفان از نظم عمومي و امنيت و بالا بردن احساس امنيت شهروندان …

مجله زنده خبري / گيلان فرمانده پليس رشت از دستگيري 10 نفر از اراذل و اوباش شناخته شده كه باعث درگيري و برهم زدن نظم عمومي در اين شهرستان شدند خبر داد.

سرهنگ محمود حافظي در جمع خبرنگاران با بيان اينكه مقابله با متخلفان از نظم عمومي و امنيت و بالا بردن احساس امنيت شهروندان هميشه در دستور كار پليس قرار دارد ، افزود: اجازه نمي دهيم كسي اين صلح و امنيت را به خطر بيندازد.

وي افزود: در پي اعلام مركز فوريت هاي پليسي 110 مبني بر وجود يك مورد درگيري با سلاح سرد و ايجاد رعب و وحشت توسط تعدادي از اراذل و اوباش و نقض نظم عمومي در يكي از خيابان هاي رشت ، موضوع به دستور كار پليس “

فرمانده انتظامي رشت گفت: 11 افسر پليس بلافاصله با كمك واحد امدادي به محل اعزام شدند. وي گفت: “پليس پس از مشاهده درگيري با پليس ، 10 اراذل و اوباش را در اين درگيري دستگير كرد.”

اين افسر پليس با بيان اينكه دستگير شدگان از راهزنان باتجربه بودند ، تصريح كرد: متهمان با تشكيل پرونده قضايي به مقام قضايي معرفي شدند.

سرهنگ حافظي با اشاره به اشراف اطلاعاتي پليس اظهار داشت: تمام فعاليت ها و اقدامات شرور و راهزنان به طور مداوم كنترل مي شود و در صورت نقض يا جرم عليه امنيت و آرامش شهروندان ، پليس در چارچوب قوانين و مقررات با آنها روبرو مي شود .

انتهاي پيام

https://livemag.ir/2021/02/دستگيري-اراذل-و-اوباش-سابقه‌دار-در-رش/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.