زمان آغاز واكسيناسيون عمومي با واكسن “كووبركت” برعهده وزارت بهداشت است

به خبرنامه جامع تخصصي تكنولوژي و موبايل خوش آمديد.

زمان آغاز واكسيناسيون عمومي با واكسن “كووبركت” برعهده وزارت بهداشت است

۷ بازديد

به گزارش شفاف ، در مراسمي با حضور رئيس ستاد فرمان امام ، مديران اجرايي و معاونان 10 بانك و م institutionsسسه مالي ، مدير اجرايي بنياد بركت و جمعي ديگر از معاونان و كارمندان ستاد اجرايي ، “فصل همدلي “و جشنواره بركت با خبرهاي خوب در زمينه اشتغال در مناطق كم درآمد كشور برگزار …

زمان آغاز واكسيناسيون عمومي با واكسن “كووبركت” برعهده وزارت بهداشت است https://livemag.ir/2021/05/زمان-آغاز-واكسيناسيون-عمومي-با-واكسن-ك/ https://livemag.ir/2021/05/زمان-آغاز-واكسيناسيون-عمومي-با-واكسن-ك/#respond مجله زنده خبري Tue, 18 May 2021 17:21:11 0000 سلامت و تندرستي https://livemag.ir/2021/05/زمان-آغاز-واكسيناسيون-عمومي-با-واكسن-ك/ به گزارش شفاف ، در مراسمي با حضور رئيس ستاد فرمان امام ، مديران اجرايي و معاونان 10 بانك و م institutionsسسه مالي ، مدير اجرايي بنياد بركت و جمعي ديگر از معاونان و كارمندان ستاد اجرايي ، “فصل همدلي “و جشنواره بركت با خبرهاي خوب در زمينه اشتغال در مناطق كم درآمد كشور برگزار …

به گزارش شفاف ، در مراسمي با حضور رئيس ستاد فرمان امام ، مديران اجرايي و معاونان 10 بانك و م institutionsسسه مالي ، مدير اجرايي بنياد بركت و جمعي ديگر از معاونان و كارمندان ستاد اجرايي ، “فصل همدلي “و جشنواره بركت با خبرهاي خوب در زمينه اشتغال در مناطق كم درآمد كشور برگزار شد.

محمد محبر با اشاره به حضور 5 رويداد در اين جشنواره گفت: امروز ما از كار 15000 پروژه با 4000 شغل ايجاد شده در سال 1999 كه 3000 ميليارد تومان براي آن در بنياد بركت سرمايه گذاري شد سپاسگزاريم.

وي افزود: همچنين عمليات اجرايي ايجاد 270 هزار شغل جديد در مناطق فقيرنشين كشور در سال 1400 بركت خواهد داشت كه براي اين كار 13.270 ميليارد تن توسط ستاد اجرايي فرمان حضرت امام خميني (ره) و امضاي تفاهم نامه با 10 بانك و موسسه مالي تأمين مي شود. . “

وي افزود: سال گذشته و امسال حدود 30 درصد مشاغل جديد ايجاد شده در كشور توسط گروه كوچكي مانند ستاد اجرايي فرمان امام و بخشهاي آن ايجاد شده است ، در حالي كه ادارات اجرايي چندين برابر بودجه و امكانات دارند ، حالا او پرسيد راز اين واقعه چيست؟ “

رئيس اجرايي ادامه داد: رمز موفقيت يك گروه 40 نفره مانند بنياد بركت يافتن سرمايه كشور ، يعني “مردم” ، و آوردن قدرت ، سرمايه و تلاش خود به حوزه و بخش خصوصي است. براي غلبه بر مشكلات ، بايد باور داشته باشيم كه در دنياي امروز ، سرمايه واقعي كار و مردم است ، نه نفت و گاز و توليد.

مخبر با اشاره به نوآوري هاي جديد بنياد بركت گفت: “راه اندازي اسكن” بازگشت به روستا “و” همدلي بركت “و همچنين سيستم” پشتيباني از شركت هاي آسيب ديده توسط تاج “از ديگر موارد مهم است. اقداماتي كه امروز رسماً آغاز مي شود.

رئيس ستاد فرمان امام در ادامه گفت: از طريق اپليكيشن بركت امكان بازگشت و ايجاد شغل براي افرادي كه از روستاها به شهر مهاجرت كرده اند و همچنين امكان حضور مستقيم مردم و سرمايه گذاري براي ايجاد شغل وجود دارد. در مناطق محروم.

محبر افزود: پيش بيني ما اين است كه در سال 140 بتوانيم حداقل 3000 نفر را از طريق اين طرح به روستاها بازگردانيم و براي آنها شغل ايجاد كنيم.

وي تأكيد كرد: مردم مي توانند از طريق اين سامانه اشتغال خرد و خانگي براي هموطنان خود به صورت هديه يا وام خوب فراهم كنند و هر چقدر مشاركت عمومي انجام شود ، ستاد اجرايي نيز به همان ميزان سرمايه گذاري خواهد كرد مبلغ وعده داده شده. “

مخبر در مورد آخرين وضعيت واكسن كويران بركت افزود: طبق وعده داده شده ، يك ميليون دوز واكسن تا پايان ماه مه و 3.5 ميليون دوز واكسن در ماه ژوئن به وزارت بهداشت تحويل خواهيم داد.

وي افزود: مرحله سوم آزمايش باليني واكسن از هفته گذشته آغاز شد و طي اين مرحله واكسن به 6000 نفر در 6 استان كشور تزريق مي شود.

مدير اجرايي فرمان امام افزود: وزارت بهداشت موظف است زمان شروع واكسيناسيون عمومي با “واكسن ايران بركت” را تعيين كند و تمام محصولات انبوه گياه در اختيار اين وزارتخانه قرار مي گيرد.

اميرحسين مدني ، مديرعامل بنياد بركت با اشاره به فعاليت هاي گسترده بنياد اظهار داشت: تاكنون موفق به ايجاد 338000 شغل مستقيم و غيرمستقيم در مناطق فقيرنشين و روستايي كشور شده و 7703 روستا را با بنياد بركت تحت پوشش قرار داده ايم. “

وي با اشاره به نوآوري جديد اين بنياد افزود: مطابق با منويات رهبر معظم انقلاب و دستور رئيس ستاد امام خميني (ره) ، از طريق ‘برنامه بركات’ فرصت ايجاد شغل براي مردم كه به شهرها مهاجرت كرده اند و به روستاي خود بازمي گردند. ما براي ايجاد شغل در مناطق فقيرنشين كشور فراهم كرديم.

وي افزود: افرادي كه به دليل بيكاري و مشكلات اقتصادي از روستاهاي خود به شهرها بازگشته اند مي توانند با مراجعه به اپليكيشن “بركت” و پر كردن فرم هاي لازم ، شرايط خود را به ما اطلاع دهند و به آنها كمك مي كنيم تا در روستاي خود صاحب شوند منشا origin كسب و كار خود را فراهم كنيد تا بتوانند از حومه شهرها به روستاهاي خود بازگردند.

مدني به بخش ديگري از خدمات تحت اين پروژه اشاره كرد و گفت: عموم مردم كه سرمايه و دارايي بلا استفاده دارند و مي خواهند از آن براي ايجاد شغل و توليد در كشور استفاده كنند ، مي توانند به برنامه “بركت” مراجعه و نصب كنند مبلغي كه آنها به طور رايگان يا كارزات الحسنه مي خواهند ، آنها را به بنياد بركت ارائه دهند ، در اين صورت كاركنان اجرايي فرمان امام بازگشت پول آنها را تضمين مي كنند.

وي افزود: مردم حتي مي توانند روستايي را كه در آن اشتغال به كار اشتغال دارند و رشته و رشته اي را كه مي خواهند در آن شركت كنند مانند كشاورزي يا دامپروري يا صنايع دستي يا هر منطقه ديگر و بصورت آنلاين و شفاف انتخاب كنند. پيشرفت پروژه و محقق. “بياييد آن را تماشا كنيم و دنبالش كنيم.

مديرعامل بنياد بركت در مورد “سيستم پشتيباني تجارت تاج” نيز گفت: “با كمك بستر طراحي شده توسط بنياد بركت ، افراد مي توانند شرايط كسب و كار آسيب ديده خود را ثبت كنند ، اين داده ها تأييد مي شود و در نهايت اين افراد به بانك ها از طريق بنياد. “همكاران براي دريافت تسهيلات معرفي مي شوند.

وي خاطرنشان كرد: يكي از مشكلات بانك ها در اين زمينه ، هميشه نگران بودن وضعيت تسهيلات ارائه شده و بازپرداخت كمك ها و دستيابي به پروژه هايي كه در آن شركت مي كنند ، به دليل شاعرانه بودن اين سيستم و ارتباط مستقيم با سيستم بانكي. “اين نگراني به طور كامل برطرف شده و بانك مي تواند جزئيات برنامه ها و مراحل اجرا و پيشرفت آنها را با جزئيات و به وضوح رصد كند و بلافاصله از آخرين وضعيت آن مطلع شود.

در ادامه مراسم ، كوروش پرويزيان ، مديرعامل بانك پارسيان گفت: “خوشحالم كه توانستم در خدمات عالي ستاد اجرايي فرمان امام نقشي داشته باشم. گردش مالي و پولي كشور بايد معطوف به ايجاد توليد و اشتغال باشد. و شفافيت و عملكرد موفق موسساتي مانند بنياد بركت كه براي همكاري و مشاركت بانك ها در اين زمينه مناسب است.

وي افزود: ايجاد بستر بركت آيه محور اقدامي ارزشمند است كه فرصتي براي نظارت منظم نيز فراهم مي كند.

محمدرضا فرزين ، مديرعامل بانك كارآفرين ، در بخشي ديگر از اين مراسم گفت: “مدل بنياد بركت ، كه به جمع آوري كمك مالي و ايجاد يك بستر قوي و مدرن كمك مي كند ، يك ايده جديد و ارزشمند است ، بنابراين خطر اعتبار را كاهش مي دهد. نگراني اصلي بانك ها. “سرمايه آنها را بصورت آنلاين تماشا كنيد ، كه اقدامي مبارك است و از انديشه و تجربه عالي دكتر موبر و ايده هاي جسورانه ناشي مي شود.

وي افزود: اين مدل همچنين به دولت كمك مي كند تا از نبود چنين سيستم مهمي خلاص شود و از اين پس برنامه ها را به صورت هدفمند اجرا كند.

يكي از اعضاي هيئت مديره بانك ملي ، سيد فريد موسوي ، ديگر سخنران اين مراسم بود كه با تقدير از اقدامات ستاد اجرايي فرمان حضرت امام (ره) در كشور ، گفت: ايجاد 220 هزار شغل به معناي حفظ عزت 220 هزار ايراني و مسلمان است. “امروز فقط بخشي از اقدامات اين ستاد انقلابي را مي بينيم.

وي افزود: نگراني ما در بخش تسهيلات هميشه اين است كه آيا پروژه موفقيت آميز بوده و يك شغل ايجاد كرده است يا خير. بستر ارائه شده توسط بنياد بركت به نگراني هاي ما پاسخ مي دهد و روشن مي كند كه پروژه تا كجا پيش رفته است.

به دنبال اين مراسم ، تفاهم نامه اي بين بنياد بركت ستاد اجرايي فرمان امام و صندوق هاي ملي و بانك ها ، صادرات ، پارسيان ، كارآفريني ، گرز الحسنه آنلاين ، صندوق كارآفريني اميد ، سپه ، صنعت و معدن ، صندوق پست بانك امضا شد. اشتغال در بركت براي مشاركت در ايجاد 270،000 شغل در مناطق محروم.

در پايان اين مراسم ، 40000 پروژه ايجاد مشاغل خرد و متوسط ​​بنياد بركت با كنفرانس ويديويي در 15 استان كشور با دستور رئيس ستاد فرمان امام افتتاح شد.

https://livemag.ir/2021/05/زمان-آغاز-واكسيناسيون-عمومي-با-واكسن-ك/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.