تقويت كننده واي فاي شيائومي Mi wi-fi range extender Pro گلوبال

به خبرنامه جامع تخصصي تكنولوژي و موبايل خوش آمديد.

تقويت كننده واي فاي شيائومي Mi wi-fi range extender Pro گلوبال

۹ بازديد

نام: توسعه دهنده محدوده بي‌ سيم شيائومي پرو

نوع: AP

نحوه اتصال: بي‌سيم

سرعت انتقال: ۳۰۰ مگابيت بر ثانيه

برد: 150 متر

فركانس: 2.4 گيگاهرتز

اتصال با استفاده از آپ شيائومي

ورودي LAN: ندارد

اتصال بسيار راحت به روتر

The post تقويت كننده واي فاي شيائومي Mi wi-fi range extender Pro گلوبال appeared first on .

تقويت كننده واي فاي شيائومي Mi wi-fi range extender Pro گلوبال https://mimalls.ir/product/mi-wi-fi-range-extender-pro/ https://mimalls.ir/product/mi-wi-fi-range-extender-pro/#respond نويسنده Fri, 18 Jun 2021 06:46:44 0000 https://mimalls.ir/?post_type=product&p=7786

نام: توسعه دهنده محدوده بي‌ سيم شيائومي پرو

نوع: AP

نحوه اتصال: بي‌سيم

سرعت انتقال: ۳۰۰ مگابيت بر ثانيه

برد: 150 متر

فركانس: 2.4 گيگاهرتز

اتصال با استفاده از آپ شيائومي

ورودي LAN: ندارد

اتصال بسيار راحت به روتر

The post تقويت كننده واي فاي شيائومي Mi wi-fi range extender Pro گلوبال appeared first on .

بررسي تقويت كننده‌ي واي فاي پرو شيائومي

اگر از خانه اي بزرگ، محل كار، فضالي آزاد، باغ و حياط عريض و طويلي برخورداريد كه داراي منطقه كور است و آنتن واي فاي و سيگنال كاملي دريافت نمي كنيد، تقويت كننده واي فاي شيائومي Mi wi-fi range extender Pro به كمك شما مي آيد. اين محصول مي تواند با حتي سيگنال هاي واي فاي را قسمت هاي دور از روتر و مودم تقويت كند و ديگر لازم نيست نگران پريدن آنتن واي فاي باشيد و از هر جاي خانه، تراس، حياط و محل كار مي توانيد اتصال قوي و امن ايجاد كنيد.

شيائومي شركت پيشرفته و به روزي مي باشد كه گرچه در طي سال هاي ابتدايي كار خود فقط گوشي هاي هوشمند توليد مي كرد، اما اكنون انواع لوازم ديجيتال خانگي را توليد مي كند كه كاربران را از مراجعه به ديگر نهاد ها بي نياز مي كنذ. يكي از اين محصولات پر طرفدار در بازار ايران تقويت كننده WiFi شيائومي است ، زيرا اين محصول با قيمت مناسبي كه دارد ويژگي هاي مناسبي را ارئه مي دهد.

تقويت كننده واي فاي شيائومي پرو فضاي كمي را اشغال مي كند، زيرا طراحي كوچكي دارد و به طور مستقيم به پريز برق متصل مي شود و همينطور راه اندازي آن بسيار آسان است. قدرت انتقال اطلاعات اين محصول 300 مگابايت بر ثانيه است كه مي تواند خروجي 20 تا 30 مگابايتي را بدهد. در ادامه، داراي 2 آنتن خارجي است كه سيگنال هاي قدرتمندي را دريافت مي كند. اينت محصول با بيشتر روتر ها سازگاري دارد و مي توانيد در هر قسمت منزل آن را نصب كنيد.

توسعه دهنده محدوده بي‌ سيم شيائومي به سرعت با اتصال بي سيم به روتر و مودم وصل مي شود و سيگنال ها را تا شعاي 150 متر مربع در محدوده محل كار يا خانه توسعه مي دهد. در حقيقت، پوشش آنتن اينترنت را به صورت امن و با سرعت بالا گسترش مي دهد.

 

 تقويت كننده واي فاي و ويژگي ها

توسعه دهنده شبكه بي سيم شيائومي با ظاهر زيباي مربعي شكب داراي 2 آنتن در قسمت بالايي مي باشد كه مي تواند بين 80 تا 150 متر مربع را پشتيباني كند و سرعت انتقال آن تا بالاي 300 مگابيت بر ثانيه است. از اين رو، سيگنال اينترنت را به محيط هاي كور و دور از دسترس خانه يا باغ مي رساند.

همچنين، با افزايش گستره ي پهناي باند سرعتش نيز به قدري زياد است كه بتواند تبلت كتابي، كامپيوتر، تلويزيون هوشمند شيائومي ، كنسول يا هر دستگاه ديگر را پوشش دهد و سيگنال ها را منتقل كند.

نكته اي كه بايد در به كار گيري تقويت كننده آنتن واي فاي XIAOMI در نظر بگيريد محل قرار گيري آن است. بهتر است اين دستگاه را در بيم محل قرار گيري روتر و كورترين قسمت آن منطقه قرار دهيد تا بتواند آنتن قدرتمند و سريعي را در تمام فضاي محيط پوشش دهد. به طور مثال، اگر سيگنال به خوبي در محيط آشپرخانه و خانه توزيع مي شود، اما در را پله ها يا حياط آنتن ضعيف است بهتر است در جلوي در ورودي قرار گيرد.

 

اين تقويت كننده آنتن شيائومي از استاندارد IEEE 802.11 استفاده مي كند كه كاركرد قابل قبولي دارد. به علاوه، كيفيت خيلي خوب، كاربردي بودنش به همراه قيمت مناسب و خارق ال العاده باعث شده است تا تقويت كننده آنتن واي فاي شيائومي پرو يكي از پر فروش ترين تقويت كننده هاي ارزان بازار ايران باشد.

تقويت كننده‌ي واي فاي پرو شيائومي با توانايي هاي ديجيتالي هوشمندي كه دارد، مي تواند هرگونه اختلال در شبكه و آنتن دهي را تشخيص دهد. از اين رو، هر موقعي كه مشكلي در اتصال باشد يا سيگنال به خوبي نرشد، شما را از اين موضوع با خبر مي سازد. در نتيجه با 1 يا 2 بار تست مي توانيد بهترين مكان براي انتقال داده را انتخاب و تنظيم كنيد.

 

طراحي و ظاهر ساده

تقويت كننده واي فاي شيائومي Mi wi-fi range extender Pro گلوبال طراحي بسيار شيك و ساده اي دارد. ابعاد اين دستگاه تنها 8 در 7 و ضخامت آن 5.4 سانتي متر است و داراي وزن 80 گرمي است.

در دو طرف قسمنت فوقاني 2 آنتن خارجي زيبا و  نه چندان بلند جاي گرفته است. بر روي بدنه جلويي اين تقويت كننده واي فاي لوگو mi حكاكي شده و يك چراغ LED در قسمت زيرين قرار دارد. بنابراين، به دليل فضاي كمي كه مي گيرد به سادگي قايل اتصال به هر پريز برقي مي باشد.

طراحي و ساخت توسعه دهنده شبكه بي سيم شيائوميطراحي و ساخت تقويت كننده آنتن واي فاي XIAOMI

ظاهر و ساختار تقويت كننده واي فاي شيائومي به كلي با مدل هاي قبلي فرق دارد. تمام بدنه دستگاه به رنگ سياه است و داراي طراحي مربع شكل و سطح مات مي باشد كه اساختار مينيمناليسي و ساده شيائومي را يدك مي كشد.

بدنه تقويت كننده WiFi شيائومي از پلاستيك ABS است كه با وجود سبك بودن، بسيار مستحكم است. به علاوه، اين گجت شيائومي به صورت همزمان قابل اتصال بر روي 16 دستگاه مي باشد، اما براي بدست آوردن بهترين نتيجه بهتر است تا به حداكثر 10 دستگاه اكتفا كنيد.

به علاوه بر اينكه تمام اعضاي خانواده و كارمندان شما مي توانند از اين تقويت كنند بهره ببرند، همچنين قادر است در محيط بسته تا حدود 80 متر و در محيط باز تا 150 متر را پشتيباني كند و اين يك قابليت خارق الاده براي يك تقويت كننده ارزان شيائومي است.

توسعه دهنده محدوده بي‌ سيم شيائومي داراي يك دكمه خاموش و روشن مي باشد كه دسترسي آساني دارد و به سرعت انجام مي پذيرد، همچنين يك چراغ LED وضعيت روشن خاموشي را نمايش مي دهد.

سرعت و ثبات شبكه

قرار دادن توسعه دهنده شبكه بي سيم شيائومي در قسمتي با محدوده پوششي زياد خيلي مهم است، زيرا امكان انتقال اطلاعات از روتر تا منطقه ي كور را عملي مي كند و تا حدي رابط آن دو مي باشد.

بنابراين، با تست هايي كه انجام مي دهيد ببينيد دستگاه تا چه مناظقي را پوششي مي دهد و اگر مشكلي نبود دوباره جا به جا كنيد تا حداكثر ميزان پوشش شيكه را بدست آوريد. پس از اين تست ها آمپلي فاير واي فاي شيائومي را دوباره بايد تنظيم كنيد، ولي اصلا جاي نگراني ندارد، زيرا به سادگي انجام مي پذيرد.

 

سخت افزار تقويت كننده آنتن واي فاي شيائومي

تقويت كننده واي فاي شيائومي Mi wi-fi range extender Pro گلوبال داراي پردازنده مركزي MT7628K با سرعت 580 مگاهرتز، 8 مگابايت رم و 2 مگابايت ظرفيت ذخيره سازي داخلي مي باشد. فركانس سيگنال 2.4 گيگاهرتز است و تقويت كننده داراي يك كد امنيتي الكترونيكي است، از اين رو از دزدي و هك سيگنال توسط غريبه ها و افراد ناشناس جلوگيري مي كند.

 

 

اتصال و نصب آسان تقويت كننده WiFi شيائومي

نصب و راه اندازي تقويت كننده آنتن واي فاي XIAOMI به سادگي و به سرعت انجام مي پذيرد، تنها دستگاه را به پريز برق وصل كنيد و صبر كنيد تا چراغ زرد شروع به چشمك زدن كند. حالا كد QR Code را براي نصب برنامه اسكن كنيد. بعد از اين، هنگامي كه چراغ LED به رنگ آبي در آمد، جفت سازي و تنظيمات آن به مرحله آخر رسيده است. در ادامه بايد تقويت كننده آنتن واي فاي شيائومي را از پريز جدا كنيد و در مكاني كه مد نظرتان است دوباره وصل كنيد. اكنون بدون تنظيمات مجدد، دستگاه استارت كارش را ميزند.

نصب و جدا سازي تقويت كننده‌ي واي فاي پرو شيائومينصب و جداسازي تقويت كننده واي فاي شيائومي

اين اتصال و تنظيمات پيكر بندي آن از طريق برنامه Xiaomi Home صورت مي گيرد كه نياز است آن را در گوشي هوشمند خود نصب كنيد و فرايند اتصال براي برخورداري از يك پهناي باند را عملي كنيد و از استفاده از گوشي هوشمند، لپ تاپ و ساير لوازم اينترنتي نهايت لذت را ببريد.

 

نتيجه گيري

تقويت كننده‌ي واي فاي پرو شيائومي دستگاهي دستگاهي با طراحي شيك و مينيماليست مي باشد كه براي توسعه آنتن واي فاي به مناطق دور از دسترس يا كور خانه، محل كار يا باغ و غيره دارد.

يكي از ويژگي هاي مناسبش قيمت خوبش است كه مناسب بازار ايران است، ويژگي ديگرش قابليت اتصال آن به 16 دستگاه است و از اين رو تمامي اعضاي خانواده مي توانند از آن استفاده كنند.

سرعت انتقال اين دستگاه 300 مگابايت بر ثانيه است كه مي تواند خروجي سرعت تا بالاي 20 الي 30 مگابايت داشته باشد و محدوده اي بين 80 تا 150 متر مربع را پوشش مي دهد. توسعه دهنده محدوده بي‌ سيم شيائومي به پريز برق وصل مي شود و نصب آساني دارد و توسط برنامه Xiaomi Home به سادگي جفت مي شود.

The post تقويت كننده واي فاي شيائومي Mi wi-fi range extender Pro گلوبال appeared first on .

https://mimalls.ir/product/mi-wi-fi-range-extender-pro/feed/ 0

منبع :فروشگاه اينترنتي مي مالز
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.