رونمايي سنهايزر از هدفون بي سيم و ساندبار جديد خود

به خبرنامه جامع تخصصي تكنولوژي و موبايل خوش آمديد.

رونمايي سنهايزر از هدفون بي سيم و ساندبار جديد خود

۱۵۱ بازديد

شركت سنهايزر در جريان برگزاري نمايشگاه IFA 2018 از محصولاتي مانند هدفون بي سيم پيشرفته و ساندبار حرفه‌اي رونمايي كرده كه در طراحي هر دو محصول از آخرين تكنولوژي‌هاي روز استفاده شده است.

شركت سنهايزر بيان كرده كه هدفون بي سيم جديد اولين مدل در نسل جديد هدفون‌هاي Momentum است كه به عنوان يكي از محصولات نمادين سنهايزر نيز شناخته خواهد شد. در درون هر ايرباد اين هدفون بي سيم از يك درايور 7 ميلي‌متري استفاده شده است كه كوچك به نظر مي‌رسد اما مي‌توانند با كيفيت هرچه بيشتر در حد و اندازه استانداردهاي سنهايزر عمل كنند كه البته راه‌اندازي و طراحي چنين فناوري كار آساني نيز نبوده است. 

به بياني ديگر علاقه‌مندان و صاحبان آتي اين دستاورد مي‌توانند صدايي بسيار واضح و شفاف را از طريق بلوتوث با استفاده از ايربادها دريافت كنند. در نهايت نيز بايد بگوييم كه سنهايزر در اين مدل از هدفون‌هاي خود توانسته است، قابليت پشتيباني از دستيارهاي هوشمند اپل و گوگل يعني سيري و گوگل اسيسنت را فراهم آورد. اما بايد توجه داشته باشيد اين دستيارها در صورت اتصال به گوشي‌هاي هوشمند كار خواهند كرد. پس اگر از كاربران گوشي‌هاي اندرويدي و يا همچنين يكي از دارندگان گوشي‌هاي اپل هستيد، در استفاده از اين فناوري‌ها مشكلي نخواهيد داشت.

علاوه بر ايربادهاي معرفي شده، سنهايزر از ديگر دستاورد صوتي خود در جريان ايفا 2018، رونمايي كرد. درواقع با اين معرفي سنهايزر نيز گامي در جهتي ورود به دنياي توليد لوازم خانگي صوتي برداشته است. در اين راستا، اين شركت آلماني محصول جديدي به نام AMBEO Soundbar  (ساندبار AMBEO) را در برلين معرفي نموده كه صداي سه بعدي با كيفيت و باورنكردني را پخش خواهد كرد. سنهايزر در اين باره مي‌گويد كلمات نمي‌توانند حق مطلب را درباره ساندبار AMBEO بيان كنند؛ چراكه حتما بايد استفاده از آن را تجربه كنيد تا درك درستي از كيفيت صداي فراگير 5.1.4 كه از اين ساندبار جديد پخش خواهد شد، داشته باشيد. موردي كه در اين ساندبار جديد دور از تصور بوده اين است كه تمام امكانات در داخل يك يونيت واحد قرار دارد.

از طرف ديگر اسپيكرهاي اضافي با اين ساندربار عرضه نخواهد شد و همه اسپيكرها در درون اين دستگاه تعيبيه شده‌اند. درواقع تكنولوژي بكار رفته در اين ساندبار به مانند چيدمان چهار اسپيكر در اطراف اتاق عمل خواهد كرد. البته توجه داشته باشيد اين ساندبار به دليل اينكه اسپيكرهاي زيادي را در خود جاي داده است اندكي نسبت به ساير نمونه‌هاي موجود در بازار بزرگ‌تر به نظر مي‌رسد. در حقيقت در اين ساندبار از 13 اسپيكر استفاده شده است و مي‌تواند به راحتي صداي 360 درجه را نيز توليد نمايد. علاوه بر اين‌ها ساندبار AMBEO از تكنولوژي مجازي‌سازي Fraunhofer بهره مي‌برد كه اجازه خواهد داد اين محصول صداي HiFi دلچسبي را ارائه دهد. در مورد قيمت AMBEO نيز بايد بگوييم كه سنهايزر هنوز قيمتي براي اين ساندبار بيان نكرده است. با اين حال انتظار مي‌رود كه اين دستاورد جديد اوايل سال ميلادي 2019 (زمستان 97) وارد بازار شد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.