خريد ترازو هوشمند شيائومي Mi Smart Scale 2 مدل XMTZC04HM

به خبرنامه جامع تخصصي تكنولوژي و موبايل خوش آمديد.

خريد ترازو هوشمند شيائومي Mi Smart Scale 2 مدل XMTZC04HM

۹ بازديد

وزن: 1.2 كيلوگرم

ابعاد: 28 در 28 در 2.2 سانتي متر

رابط: بلوتوث: 5.0

باتري: 3 باتري نيم قلم AAA

ويژگي ها

  • بيشترين وزن قابل تحمل ۱۵۰ كيلوگرم
  • واحد هاي اندازه گيري: كيلوگرم و پوند
  • محاسبه شاخص توده‌ ي بدني BMI توسط نرم‌ افزار
  • سازگار با سيستم عامل Android ۴.۴ و IOS ۹.۰
  • قابليت اتصال به گوشي هوشمند از طريق نرم افزار Mi Fit
  • قابليت انتقال اطلاعات به گوشي هوشمند
  • داراي پايه‌هاي لاستيكي در كف ترازو
  • سيستم خاموشي خودكار دارد
  • اندازه گيري شاخص‌ هاي سلامتي ندارد

 

ارسال به صورت پس كرايه

The post خريد ترازو هوشمند شيائومي Mi Smart Scale 2 مدل XMTZC04HM appeared first on .

خريد ترازو هوشمند شيائومي Mi Smart Scale 2 مدل XMTZC04HM https://mimalls.ir/product/mi-smart-scale-2-04/ https://mimalls.ir/product/mi-smart-scale-2-04/#comments نويسنده Mon, 21 Jun 2021 16:22:38 0000 https://mimalls.ir/?post_type=product&p=7851

وزن: 1.2 كيلوگرم

ابعاد: 28 در 28 در 2.2 سانتي متر

رابط: بلوتوث: 5.0

باتري: 3 باتري نيم قلم AAA

ويژگي ها

  • بيشترين وزن قابل تحمل ۱۵۰ كيلوگرم
  • واحد هاي اندازه گيري: كيلوگرم و پوند
  • محاسبه شاخص توده‌ ي بدني BMI توسط نرم‌ افزار
  • سازگار با سيستم عامل Android ۴.۴ و IOS ۹.۰
  • قابليت اتصال به گوشي هوشمند از طريق نرم افزار Mi Fit
  • قابليت انتقال اطلاعات به گوشي هوشمند
  • داراي پايه‌هاي لاستيكي در كف ترازو
  • سيستم خاموشي خودكار دارد
  • اندازه گيري شاخص‌ هاي سلامتي ندارد

 

ارسال به صورت پس كرايه

The post خريد ترازو هوشمند شيائومي Mi Smart Scale 2 مدل XMTZC04HM appeared first on .

بررسي و مرور ترازو ديجيتال هوشمند شيائومي 2

اين روز ها تناسب اندام براي نسل جديد از اهميت بالايي برخوردار است و افراد همواره براي حفظ سلامتي و تناسب اندامشان در تلاشند وزن خود را كنترل كنند.

يكي از حوزه هايي كه شيائومي به آن اهميت زيادي مي دهد حوزه سلامت است و از اين رو ترازو ديجيتال شيائومي Mi Smart Scale 2 را با مدل XMTZC04HM طراحي و توليد كرده است.

اين ابزار هوشمند كه براي كنترل وزن، تناسب اندام و حفظ سلامتي مي باشد همانند ساير مدل هاي شيائومي از دقت و  كيفيت بالايي برخوردار است و مهمترين نكته قيمت بسيار خوبش با وجود ويژگي هاي خارق العاده است.

خريد ترازوي هوشمند شيائومي mi smart scale 2مشخصات ترازو هوشمند شيائومي mi smart scale 2

دقت اين ترازو شيائومي بسيار بالاست تا جايي كه مي تواند از جرمي به اندازه يك ليوان را تا فردي با وزن 150 كيلو را تنها با حداكثر اختلاف 50 گرمي محسابه كند.

 اين مورد رو هم در نظر بگيريد كه اين ترازو هوشمند شيائومي مي توانيد توسط گوشي هوشمند شما كنترل شود و داده هاي بسياري را مي توانيد ذخيره و بررسي كنيد.

طراحي و ساخت

ترازو ديجيتال شيائومي Mi Smart Scale 2 از ابعاد 280 در 280 در 22 ميلي متري تشكيل شده است و وزن آن تنها 1 كيلو و 200 گرم مي باشد و از نظر طراحي بسيار شيك و مينيماليستي است و نسبت به سري هاي قبلي تفاوت چنداني ندارد.

مواد به كار رفته در ساختار اين ترازو هوشمند شيائومي بسيار با كيفيت مي باشد و استحكام بالايي دارد و جالب تر اين مي باشد كه شيشه آن قادر است وزني بين 100 تا 150 كيلوگرم را تحمل كند.

در ادامه، در قسمت بالايي ترازو ديجيتال شيائومي چراغ نمايشگر LED وجود دارد كه وزن كاربر را نمايش مي دهد. همچنين، سطح ترازو شيشه اي است و لبه هايد آن گرد و مستحكم است.

جنس شيشه اين لوازم خانگي ديجيتال ضد خش است و جنس بدنه از پلاستيك با دوام است كه با سادگي نمي شكند. همچنين با طراحي كوچك و جمع و جورش مي توانيد آن را همراه خوپوب به هر جايي حمل كنيد.

چراغ هاي صفحه نمايش LED از 161 لامپ ساخته شده اند كه در زير شيشه قرار دارند و نور اين چراغ ها بر اساس روشنايي اتاق و محيط به صورت خودكار تغيير مي كنند و همينطور تا زماني كه فرد بر روي ترازو نرفته است چراغ ها روشن نمي شوند و از اين رو مصرف باتري بهينه شده اي دارد.

باتري ترازو ديجيتال شيائومي Mi Smart Scale 2 نيم قلم يا AAA مي باشد و تا مدت ها مي تواند انرژي را ذخيره كند.

قابليت ها

ترازو هوشمند شيائومي Mi Smart Scale 2 از هوش مصنوعي AI بسيار بالايي برخوردار است تا جاسس كه مي تواند جسم قرار شده روي آن را بين انسان و اشيا تشخيص دهد و اين تنها يكي از ويژگي هاي مفيدش مي باشد. همچنين تفاوت بين كودكان و بزرگسالان را تشخيص مي دهد و توانايي ذخيره داده هاي 16 نفر را دارد.

از ديگر قابليت هاي اين ترازو ويژگي ذخيره كردن داده هاي افراد مي باشد و همينطور در طول زمان مي تواند مشخص كند چه تغييراتي را داشته ايد و از اين رو براي برنامه هاي رژيمي كاربرد بسيار خوبي دارد.

قابليت و ويژگي هاي ترازو mi smart scale 2انواع ويژگي و قابليت هاي ترازو هوشمند ديجيتال شيائومي نسخه 2

قابليت ديگر دقت اندازه گيري آن مي باشد كه تنها با 50 گرم اختلاف وزني مي تواند افرادي تا بالاي 150 كيلوگرم را بدون آسيب ديدن وزن كند و با استفاده از 3 الگوريتم متفاوت و با استفاده از سنسور مخصوص G كوچكترين داده ها را محاسبه مي كند و حتي و وزن يك گوشي سبك يا ساعت مچي را به راحتي اندازه گيري مي كند.

از ديگر ويژگي ها مي توان به محاسبه ميزان چربي بدن، بخش هاي عضلاني، درصد آب تشكيل دهنده بدن در كودكان و بزرگسالان، درصد متابوليسم ابتدايي، بافت هاي موجود در شكم، وزن استخوان بدن، تمايز بخش هاي بدون چربي از چربي دار و درصد پروتئين مي باشد كه تمامي آن ها از طريق برنامه قابل ارزيابي مي باشند.

از اين رو، با استفاده از ترازو ديجيتال شيائومي Mi Smart Scale 2 مي توانيد برنامه ها و ايون هاي رژيمي پيشرفته را تست و آزمايش كنيد و با بررسي كوچكترين تغييرات برنامه خود را به پيش ببريد.

مزتبط: در كنار اين ترازو ديجيتال شيائومي شيائومي محصولات كاربردي زيادي معرفي كرده است كه اسپرسو ساز كپسولي شيائومي S1103 يكي از اين موارد است. اين محصول با قابليت هاي زيادي كه دارد قادر است در زمان سريع خوشمزه ترين قهوه و اسپرسو را ارائه دهد.

عملكرد ترازو هوشمند شيائومي

ترازو ديجيتال شيائومي Mi Smart Scale 2 از پردازش دقيق CNC و قايليت تجزيه و تحليل داده ها برخوردار است.

اين ترازو از واحد هاي اندازه گيري گرم، كبلوگرم و پوند پشتيباني مي كند و بر اساس 3 الگوريتم متفاوت داده ها را ارزيابي و سيو مي كند.

شما مي توانيد از طريق اسكن كد QR و همچنين از طريق اتصال بلوتوث 5.0 به برنامه MiFit گوشي هوشمند اطلاعات بيش از 16 نفر را در برنامه ذخيره كنيد كه تا 800 داده را مي تواند ذخيره كند و داده هايي را كه در ايونت ها و بازه هاي زماني از ترازو بدست مي آورد آناليز كند.

اندازه گيري دقيق mi smart scale 2اندازه گيري دقيق وزن ترازو ديجيتال هوشمند شيائومي mi smart scale 2

ترازو به صورت اتوماتيك متريك هاي  بدن مثل قد، وزن، سن و … را مي خواند، اما در حالت مهمان اين داده ها را ذخيره نمي كند: حالت مهمان زماني است كه به برنامه آپ وصل نشده اسد.

ترازو قادر است با بهره بري از نمودار هاي پيشرفته روند تغييرات وزني افراد را نمايش دهد و با وارد كردن اطلاعاتي مثل وزن، قد، سن و جنسيت برنامه رزيمي خاص شما را مطابق با شاخص توده بدن BMI ارائه دهد.

 

پارامترهاي BMI ترازو هوشمند شيائومي

شما مي توانيد از پارامتر هاي مختلف بدن خود مثل جنسيت، قد و وزن خود را وارد برنامه MiFit كنيد و شاخص توده بدني BMI خود را تجزيه تحليل كنيد.

اين برنامه ريز به ريز تغييرات را ثبت مي كند و مي توانيد بر اساس شاخص هاي BMI برنامه رزيمي مخصوص خود را ايجاد و پيگيري كنيد.

با استفاده از شاخص هاي BMI مي توانيد درون برنامه براي 16 نفر پروفايل ايجاد كنيد و اطلاعات و برنامه هاي مخصوص هر فرد را به صورت جداگانه ذخيره و آناليز كنيد.

تمام تغييرات ايجاد شده در برنامه ثبت مي شود و در طولاني مدت شاخص هاي مختلف به صورت يك نمودار در مي آيد تا در مدت زمان طولاني نه تنها كم يا زياد شدن وزن شما را نمايش دهد، بلكه مي تواند شاخص هاي ديگر را نشان دهد. اين شاخص ها شامل وزن ايده آل، وزن فعلي و برنامه آينده مي باشد.

نصب و راه اندازي

از آنجا كه اين ترازو ديجيتال شيائومي مدل XMTZC04HM از طريق بلوتوث 5.0 به برنامه آپ هوشمند MiFit كار متصل مي شود و نيازمند آن است گوشي هوشمند كاربر از اندرويد نسخه 4.4 و يا iOS نسخه 9 و بيشتر پشتيباني كند.

اتصال بلوتوثي بسيار پايدار و قابل اعتنا است و به سرعت جفت سازي و انتقال داده ها انجام مي شود.

نكته: شما مي توانيد اين برنامه را از طريق Google Play يا App Store دانلود كنيد.
به علاوه، مي توانيد با اسكن كردن تصوير زير ترازو توسط گوشي هوشمند اين برنامه را نصب و استفاده كنيد و به راحتي با ثبت داده ها، اطلاعات افراد و اندازه گيري ها رژيم لاغريي خود را كنترل كنيد.

نتيجه گيري

ترازو ديجيتال هوشمند شيائومي نسخه 2 در اين سطح قيمتي بهترين عملكرد را براي شما به همراه خواهد داشت. اين ترازو قادر است از جرمي به اندازه يك ليوان كوچك يا يك فرد 150 كيلوگرمي را تنها با ضريب خظاي 50 گرمي بدون هيچ مشكل و آسيبي اندازه گيري كند.

همچنين قايليت تشخيص كودكان از افراد بالغ را دارد و همينطور فرق بين انسان و اشيا را به سادگي ميفهمد.

در ادامه، اين ترازو مي تواند از طريق برنامه MiFit داده هاي 16 را در خود ذخيره كند و كوچكترين تغييرات را در فواصل زماني به شما اعلان كند، مي توانيد برنامه هاي غذايي يا رژيكي را بر اساس آن بچينيد و از كاهش و افزايش وزن ناگهاني مطلع شويد.

The post خريد ترازو هوشمند شيائومي Mi Smart Scale 2 مدل XMTZC04HM appeared first on .

https://mimalls.ir/product/mi-smart-scale-2-04/feed/ 4

منبع :فروشگاه اينترنتي مي مالز
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.