بررسي هندزفزي بي‌سيم تسكو مدل ايرفون TH 5360

به خبرنامه جامع تخصصي تكنولوژي و موبايل خوش آمديد.

بررسي هندزفزي بي‌سيم تسكو مدل ايرفون TH 5360

۱۷۲ بازديد

ايرفون نام محصولي از شركت تسكو است كه امروز مي‌خواهيم در مورد آن صحبت كنيم. ايرفون يكي از جديدترين محصولات عرضه شده توسط تسكو است كه به كاربر امكان مي‌دهد بدون سيم با گوشي يا هر گجتي كه از بلوتوث پشتيباني مي‌كند ارتباط برقرار كند.

در جعبه اين گوشي يك استوانه قرار دارد كه در حقيقت كيس نگه دارنده هندزفري‌ها است. داخل اين كيس دو هندزفري مشاهده مي‌كنيد كه توانايي ارتباط بي‌سيم هم با گوشي و هم با يكديگر را دارند. علاوه بر اين در جعبه دستگاه 3 جفت سري پلاستيكي براي قرارگيري در سر هندزفري‌ها در نظر گرفته شده تا بتوانيد آن‌ها را متناسب با گوش خودتان انتخاب كنيد و يك كابل ميكرو يو اس بي هم ديده مي‌شود كه مي‌توانيد هندزفري ها را با آن شارژ كنيد.

كيس نگه دارنده هندزفري‌ها از بخش بالايي خودش باز مي‌شود و به آن‌ها دسترسي پيدا مي‌كنيد. در يك طرف اين كيس درگاه ميكرو يو اس بي در نظر گرفته شده كه بالاي خودش 4 چراغ را مي‌بيند. اين‌ها نشان مي‌دهد كه اين كيس زيبا علاوه بر اينكه وظيفه نگه‌داري اين هندزفري‌ها را بر عهده دارد براي شارژ كردن آن‌ها هم استفاده مي‌شود.

در كيس بسيار راحت باز مي‌شود و دو هندزفري را در آن مشاهده مي‌كنيد كه در جاي خودشان قرار  گرفته‌اند. هندزفري‌ها با كمك اتصال آهن ربايي در جاي خودشان هستند و بنابراين در زماني هم كه در كيس باز است با برگرداندن آن، از جاي خودشان خارج نمي‌شوند و بايد با انگشت آن‌ها را خارج كنيد. اين اتصال آهن ربايي كمك مي‌كند تا زمان جاي‌گذاري هم به‌راحتي سر جاي خودشان قرار بگيرند. به‌محض اينكه هندزفري ها را سر جايشان داخل كيس قرار دهيد فرآيند شارژ شدن آغاز مي‌شود و مدت زمان لازم براي شارژ شدن ايرفون ها حدود 1 ساعت است.

اتصال آهن ربايي را در بخش ديگري از كيس هم مي‌بينيم. در كيس نگه دارنده از اتصال آهن ربايي پشتيباني مي‌كند كه سبب مي‌شود در محكم به بدنه بچسبد و مشكلي براي خارج شدن ناگهاني وجود نداشته باشد.

ايرفون ها اندازه خيلي بزرگي ندارند كه براي محصولي با اين كاربري مزيتي بزرگ به‌حساب مي‌آيد. روي هر كدام از ايرفون‌ها حلقه‌اي وجود دارد كه با روشن شدن آن‌ها به رنگ سبز در مي‌آيد. اين ايرفون‌ها با نگه داشتن انگشت روي آن‌ها به مدت 3 ثانيه روشن مي‌شوند. قرار گرفتن ايرفون‎ها در گوش كاربر بسيار خوب انجام مي‌شود و حتي با حركت سريع و با شدت سر به اطراف مشكلي از نظر خارج شدن از گوش برايشان به وجود نمي‌آيد.

اين ايرفون ها به ميكروفون مجهز شدند تا بتوانيد از آن‌ها علاوه بر گوش كردن به موزيك براي مكالمه هم استفاده كنيد. كيفيت مكالمه بسيار مطلوب است و هيچ مشكلي چه در بخش ميكروفون و چه در بخش صدايي كه از سمت مخاطب مي‌آيد نداريد.

به لطف اينكه با دو عدد ايرفون روبرو هستيد مي‌توانيد از آن‌ها براي گوش كردن به موزيك هم استفاده كنيد. صدايي كه از اين ايرفون ها خارج مي‌شود بسيار زياد است و به خوبي محيطي بسته را براي پخش صدا برايتان فراهم مي‌كنند؛ به‌اين‌ترتيب با قرار دادن آن‌ها روي گوش خودتان و زياد كردن صدا هيچ صدايي از محيط اطراف را نمي‌شنويد. اما از نظر كيفيت شايد خيلي انتظارتان را برآورده نكنند؛ كيفيت پخش موزيك توسط ايرفون‌ها خوب است و صداي بم بيشتر پخش مي‌شود به‌خصوص زماني كه صدا را خيلي زياد كنيد صداهاي بم نمود بيشتري پيدا مي‌كنند. البته توجه كنيد كه اين محصول اختصاصي براي گوش كردن به موزيك ساخته نشده و بيشتر كاربري هندزفري دارد و نبايد در زمينه كيفيت هم خيلي انتظار زيادي از آن داشته باشيد اما در كل هر شخصي از موزيكي كه پخش مي‌شود انتظار جداگانه‌اي دارد. اگر مي‌خواهيد به عنوان هدفوني سبك و با كيفيت خوب در طول روز از آن استفاده كنيد براي اين كار بسيار مناسب است.

نحوه اتصال 

ابتدا خوب است كه بدانيد اين دستگاه از بلوتوث نسخه 5 پشتيباني مي‌كند كه مصرف انرژي كمتري نسبت به نسخه‌هاي قبلي دارد. روي هر كدام از اين ايرفون‌ها حرفي نوشته شده كه نشان مي‌دهد هر كدام براي كدام گوش است. با نگه داشتن انگشت روي هر كدام به مدت 3 ثانيه روشن مي‌شوند و حلقه نور رنگي اطراف آن‌ها شروع به چشمك زدن مي‌كند. هر دو ايرفون بعد از روشن شدن همديگر را پيدا مي‌كنند و به يكديگر متصل مي‌شوند. بعد از آن هدست سمت راست آماده است تا به گوشي يا هر دستگاهي كه از بلوتوث پشتيباني مي‌كند متصل شود. براي اتصال گوشي بايد در بخش ليست بلوتوث‌هاي خودتان نام TH5360 را پيدا كنيد و روي آن  ضربه بزنيد. به همين راحتي هر دو هدست به گوشي شما متصل مي‌شوند و مي‌توانيد بعد از آن از مكالمه بي‌سيم يا گوش كردن به موزيك لذت ببريد.

براي ايرفون‌ها باتري 40 ميلي‌آمپري در نظر گرفته شده و اين هدفون‌ها براي شارژ شدن به 1 ساعت زمان نياز دارند و در حالت مكالمه مي‌توانند 3 تا 4 ساعت بدون نياز به شارژ پاسخگو باشند علاوه بر اينكه مدت زمان استفاده در حالت پخش موسيقي 3 ساعت است. مدت زمان آماده به كار هم 40 ساعت بيان شده است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.