درگيري مسلحانه پليس و سارقان در ۲ نقطه از پايتخت

به خبرنامه جامع تخصصي تكنولوژي و موبايل خوش آمديد.

درگيري مسلحانه پليس و سارقان در ۲ نقطه از پايتخت

۱۰ بازديد

فرمانده انتظامي تهران بزرگ از دستگيري سارقان مسلح در پايتخت در راستاي برخورد با سارقان خبر داد. به گزارش مجله زنده خبري ، سردار حسين رحيمي در حاشيه برخورد با سارقان گفت: پس از چندين مورد سرقت مسلحانه توسط سارقان و اشرار در پايتخت ، طرح برخورد با سارقان مسلح به طور خاص در دستور …

درگيري مسلحانه پليس و سارقان در ۲ نقطه از پايتخت https://livemag.ir/2021/09/درگيري-مسلحانه-پليس-و-سارقان-در-۲-نقطه-ا/ https://livemag.ir/2021/09/درگيري-مسلحانه-پليس-و-سارقان-در-۲-نقطه-ا/#respond Wed, 15 Sep 2021 12:18:45 0000 حوادث و رويدادها https://livemag.ir/2021/09/درگيري-مسلحانه-پليس-و-سارقان-در-۲-نقطه-ا/ فرمانده انتظامي تهران بزرگ از دستگيري سارقان مسلح در پايتخت در راستاي برخورد با سارقان خبر داد. به گزارش مجله زنده خبري ، سردار حسين رحيمي در حاشيه برخورد با سارقان گفت: پس از چندين مورد سرقت مسلحانه توسط سارقان و اشرار در پايتخت ، طرح برخورد با سارقان مسلح به طور خاص در دستور …

فرمانده انتظامي تهران بزرگ از دستگيري سارقان مسلح در پايتخت در راستاي برخورد با سارقان خبر داد.

به گزارش مجله زنده خبري ، سردار حسين رحيمي در حاشيه برخورد با سارقان گفت: پس از چندين مورد سرقت مسلحانه توسط سارقان و اشرار در پايتخت ، طرح برخورد با سارقان مسلح به طور خاص در دستور كار پليس بزرگ فرماندهي تهران قرار گرفت. “

وي با بيان اينكه براي اجراي اين طرح ، تيم هاي پليس براي خودروهاي گشتي و موتورسيكلت در نقاط مختلف شهر مستقر شدند ، گفت: اين تيم ها در صورت بروز حادثه سريع اقدام كرده و با سارق يا سارقان برخورد مي كنند. در همين رابطه ماموران گشت در كلانتري گلهاك به سرنشينان موتورسيكلت با شماره ثبت آسيب ديده مشكوك شده و براي رسيدگي به پرونده اقدام كردند اما اين افراد پس از مشاهده پليس با موتورسيكلت فرار كردند.

رحيمي با اشاره به آغاز آزار و اذيت بين اين افراد و مأموران ، ادامه داد: جنايتكاران كه سلاح همراه خود داشتند در تعقيب و گريز اقدام به تيراندازي به سمت مأموران كردند كه در پاسخ ماموران لاستيك جنايتكاران را هدايت كردند. موتور سيكلت. و آنها را دستگير كرد وقتي اين افراد را دستگير كردند و سوابق آنها را بررسي كردند ، مشخص شد كه يكي از آنها داراي 24 فقره سرقت ، شيطنت و … و ديگري داراي چندين پرونده بوده است.

فرمانده پليس صوفيه به مورد ديگري اشاره كرد و گفت: در حين اجراي طرح برخورد با سارقان كلانتري ولنياك ، مظنون نيز در يكي از مغازه ها با يك مشتري نقاب دار رفتار مشكوك كرد و همدستش موتورسيكلت را روشن كرد. مشكوك شده و براي بررسي پرونده اقدام كرد و اين افراد نيز به محض مشاهده پليس متواري شدند.

وي ادامه داد: با اقدامات متقابل مأموران پليس ، اين افراد نيز دقايقي پس از شروع تعقيب متوقف و دستگير شدند كه طي آن اسلحه اي كشف و ضبط شد. همچنين در اين عمليات يكي از سارقان كه سلاح حمل مي كرد توسط پليس از ناحيه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

رحيمي با بيان اينكه اين سارقان سوابق سرقت و شيطنت هاي متعددي نيز داشتند ، گفت: همچنين پرونده اي براي چهار سارق دستگير شده تشكيل شده و آنها براي ادامه تحقيقات جنايت به دادسرا فرستاده شده اند.

فرمانده انتظامي تهران بزرگ با تاكيد بر اينكه طرح مقابله با جرايم خشن به طور خاص در دستور كار افسران پليس و گشت هاي اداره امداد قرار دارد ، گفت: پليس به سارقان اجازه نمي دهد به راحتي مرتكب جنايت شوند و چنين طرح هايي را اجرا كنند. “ادامه دارد.

انتهاي پيام

https://livemag.ir/2021/09/درگيري-مسلحانه-پليس-و-سارقان-در-۲-نقطه-ا/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.