نقد و بررسي اسپيكر تسكو مدل TS 2363

به خبرنامه جامع تخصصي تكنولوژي و موبايل خوش آمديد.

نقد و بررسي اسپيكر تسكو مدل TS 2363

۱۴۵ بازديد

با معرفي اسپيكري از تسكو همراه شما هستيم كه ظاهري كاملا متفاوت و اسپورت دارد در كنار اينكه امكانات متنوعي را برايتان به همراه مي آورد.

اسپيكرها علاوه بر اينكه بايد صداي خوبي داشته باشند در بخش ظاهري هم بايد زيبا باشند تا كاربران را براي خريد جذب كنند. تسكو يكي از فعال‌ترين برندها در توليد اسپيكرهاي قابل حمل است كه تنوع زيادي در اين بخش دارد كه تا به حال چند مدل از آن‌ها را به شما معرفي كرديم اما اسپيكري كه امروز قصد معرفي آن را داريم مدلي كاملا متفاوت است. طراحي ‌اين اسپيكر تسكو، كه TS 2363 نام دارد، شبيه به جلو پنجره خودروهاي BMW است كه طراحي‌اي كاملا متفاوت و اسپورت دارد.

 

اسپيكر قابل حمل تسكو مدل TS 2363  

 

بدون شك اولين چيزي كه در اين محصول نظر شما را به خودش جلب مي‌كند طراحي‌اش است. در قاب جلوي دستگاه دو تكه فلزي كه با كروم پوشيده شده و رنگ نقره‌اي براق دارند ديده مي‌شود كه شبيه به جلو پنجره خودروهاي بي ام و است. زير اين دو فلز پنجره‌اي، شبكه‌اي توري ديده مي‌شود كه در خودشان دو خروجي اسپيكر را جاي داده‌اند. جنس بدنه دستگاه به صورت يكپارچه از پلاستيك ساخته شده و به رنگ مشكي است. اين پلاستيك در زمان لمس حس نرمي را به كاربر منتقل مي‌كند اما با ضربه زدن روي آن به خوبي متوجه مي‌شويد كه پلاستيك فشرده و سختي برايش به كار برده شده كه به نظر مي‌رسد روكشي نرم دارد.

وزن كم دستگاه يكي از بزرگ‌ترين نكات مثبت آن است. اين اسپيكر تنها 445 گرم وزن دارد كه مي‌توانيد به‌راحتي هر جايي با خودتان آن را حمل كنيد بدون اينكه قرار باشد سختي بكشيد.

مانند تمامي محصولات تسكو در اين دستگاه هم طيف وسيعي از اتصالات را مي‌توانيد مشاهده كنيد. پخش‌كننده‌هاي موزيك خودتان را با كمك بلوتوث يا آكس مي‌توانيد به اين اسپيكر متصل كنيد علاوه بر اينكه پشتيباني از كارت حافظه خارجي و درگاه USB هم وجود دارد كه از طريق اين درگاه مي‌توانيد حافظه‌هاي فلش خودتان را متصل كنيد. يك درگاه ديگر هم روي بدنه ديده مي‌شود كه ميكرو يو اس بي است و براي اتصال كابل شارژر به آن استفاده مي‌شود. بالاي درگاه ميكرو يو اس بي يك LED قرار دارد كه در زمان اتصال به شارژ يا هنگام هشدار دادن براي اتمام باتري و يا در نهايت براي زماني كه قرار است با بلوتوث به دستگاه متصل شويد روشن مي‌شود.

اين اسپيكر در كنار طيف گسترده‌اي كه براي اتصالات دارد از راديو و تماس هم پشتيباني مي‌كند. بالاي اسپيكر 4 كليد ديده مي‌شود كه يكي از آن‌ها طراحي دايره‌اي دارد و سه كليد ديگر طراحي مربعي. كليد دايره‌اي براي خاموش و روشن كردن دستگاه استفاده مي‌شود علاوه بر اينكه مي‌توانيد به كمك آن بين مودهاي اسپيكر هم جا به جا شويد. سه كليد ديگر دو تا براي عوض كردن موزيك و البته كم و زياد كردن صدا و يكي براي قطع و وصل موزيك يا قطع و وصل تماس به كار مي‌رود.

داخل جعبه دستگاه هم كابل آكس و هم كابل ميكرو يو اس بي قرار گرفته تا بتوانيد به‌راحتي و بدون اينكه به دنبال كابل‌هاي اضافي باشيد با اين اسپيكر كار كنيد.

باتري‌اي كه براي 2363 در نظر گرفته شده هم ظرفيت مناسبي دارد كه يك باتري 1200 ميلي‌آمپر ساعتي است. اين باتري مي‌تواند تقريبا مدت زماني در حدود 5 تا 6 ساعت بدون وقفه برايتان موزيك پخش كند علاوه بر اينكه مي‌توانيد زماني كه به برق متصل است و در حال شارژ شدن هم با آن موزيك گوش دهيد.

در بخش كيفيت با محصولي كاملا سطح متوسط روبرو هستيم. زماني كه صدا كم باشد كيفيت در حد مطلوب است اما هر چه صدا را بلندتر كنيد كيفيت هم كاهش نشان مي‌دهد به خصوص صداهاي بم سخت‌تر شنيده مي‌شوند. اما در مجموع با توجه به هزينه‌اي كه براي اين محصول پرداخت مي‌كنيد از كيفيت ساخت، كيفيت پخش صدا و تنوع اتصالات نهايت رضايت را پيدا مي‌كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.