ديگر مانند فتحعلي اويسي پيدا نمي‌شود

به خبرنامه جامع تخصصي تكنولوژي و موبايل خوش آمديد.

ديگر مانند فتحعلي اويسي پيدا نمي‌شود

۵ بازديد

“علاقه جو دوسر به طنز آنقدر زياد بود كه تهيه كنندگانش او را به سمت كمدي سوق دادند. در حالي كه صورت ، قد و قد او مناسب فيلم هاي جدي و كارت هاي خشن و منفي بود … خدا رحمتش كند. “بسيار تلخ است كه مردي كه بخشي از خاطرات آدم را ايجاد كرد …

ديگر مانند فتحعلي اويسي پيدا نمي‌شود https://livemag.ir/2021/10/ديگر-مانند-فتحعلي-اويسي-پيدا-نمي‌شود/ https://livemag.ir/2021/10/ديگر-مانند-فتحعلي-اويسي-پيدا-نمي‌شود/#respond Wed, 06 Oct 2021 13:03:10 0000 عمومي https://livemag.ir/2021/10/ديگر-مانند-فتحعلي-اويسي-پيدا-نمي‌شود/ “علاقه جو دوسر به طنز آنقدر زياد بود كه تهيه كنندگانش او را به سمت كمدي سوق دادند. در حالي كه صورت ، قد و قد او مناسب فيلم هاي جدي و كارت هاي خشن و منفي بود … خدا رحمتش كند. “بسيار تلخ است كه مردي كه بخشي از خاطرات آدم را ايجاد كرد …

“علاقه جو دوسر به طنز آنقدر زياد بود كه تهيه كنندگانش او را به سمت كمدي سوق دادند. در حالي كه صورت ، قد و قد او مناسب فيلم هاي جدي و كارت هاي خشن و منفي بود … خدا رحمتش كند. “بسيار تلخ است كه مردي كه بخشي از خاطرات آدم را ايجاد كرد ديگر در جهان نيست و اين بسيار تأسف آور است زيرا ديگر نمي توان مانند او را پيدا كرد.”

به گزارش مجله زنده خبري ، بازيگر و كارگردان كاظم حاجيرزاد در يادداشت شفاهي در مجله زنده خبري وي در مورد مرگ فتحعلي اوسي گفت: «فتحعلي اوسي ، شوخ و محبوب ، شوخ و شاد ، از هر فرصتي براي خنداندن ديگران استفاده كرد. اولويت او جذاب و شاداب ساختن محيط كار بود.

علاقه اوتس به طنز آنقدر زياد بود كه تهيه كنندگانش او را به سمت كمدي سوق دادند. در حالي كه چهره ، قد و قد او براي فيلم هاي جدي و نقشه هاي خشن و منفي مناسب بود. گاهي اوقات از نقش شروراني در تگزاس كه به صورت هفتگي عكاسي مي كردند ، خوشش مي آمد ، اما به دليل شخصيت و شخصيت اخلاقي اش كه شامل عشق ، صميميت و وفاداري بود ، جذب كمدي شد.

كارگردانان خوب مي دانستند به چه كسي مراجعه كنند. هنرمندي كه هميشه مملو از شوخي ، خنده و شوخي است و هنر او مسلم نيست ، چرا وارد ژانر كمدي نمي شود؟

همان كنايه هايي كه فتحعلي اوسي در زندگي خود داشت در تلويزيون نشان داده شد. او نه تنها خيلي خوب مي خنديد و ديگران را مي خنداند ، بلكه صداي زيبايي هم داشت. آواز او مثل واگن بود. واگنر خواننده موسيقي پاپ بود و آقاي اوسي آثار واگنر را در دوران دانشجويي در ايران و ايالات متحده مي خواند و صداي او بسيار شبيه صداي او بود.

او واقعاً آثار كم نظير خود را در آثار كمدي به جا گذاشته است. چيزي كه در مورد اين هنرمند جالب است توانايي او در بازي در ژانرهاي مختلف است. او هم كمدي و هم تاريخ مذهبي بازي كرد. نقش او در “تنهاترين فرمانده” و “استان عشق” فراموش نخواهد شد. همانطور كه هنر او در “داشتن و داشتن” و “شهر زيبا” بي توجه نمي ماند.

خدا بيامرزدش. “بسيار تلخ است كه مردي كه بخشي از خاطرات آدم را ايجاد كرد ديگر در جهان نيست و اين بسيار تأسف آور است زيرا ديگر نمي توان مانند او را پيدا كرد.”

انتهاي پيام

https://livemag.ir/2021/10/ديگر-مانند-فتحعلي-اويسي-پيدا-نمي‌شود/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.