امنيت ايران بي نظير است/ تلاش دشمن براي بر هم زدن امنيت كشور

به خبرنامه جامع تخصصي تكنولوژي و موبايل خوش آمديد.

امنيت ايران بي نظير است/ تلاش دشمن براي بر هم زدن امنيت كشور

۵ بازديد

مجله زنده خبري / گيلان جانشين فرمانده ارتش با بيان اينكه دشمن يك ثانيه توطئه چيني ها عليه ما را متوقف نمي كند ، گفت: دشمن روش هاي مختلف تخريب امنيت را دنبال مي كند و مرزهاي ايران را براي نفوذ ، نفوذ محاصره كرده است. امنيت و آرامش نظام و ملت. سرتيپ نوذر نعمتي …

امنيت ايران بي نظير است/ تلاش دشمن براي بر هم زدن امنيت كشور https://livemag.ir/2021/10/امنيت-ايران-بي نظير-است-تلاش-دشمن-برا/ https://livemag.ir/2021/10/امنيت-ايران-بي نظير-است-تلاش-دشمن-برا/#respond Wed, 06 Oct 2021 12:18:15 0000 استاني https://livemag.ir/2021/10/امنيت-ايران-بي نظير-است-تلاش-دشمن-برا/ مجله زنده خبري / گيلان جانشين فرمانده ارتش با بيان اينكه دشمن يك ثانيه توطئه چيني ها عليه ما را متوقف نمي كند ، گفت: دشمن روش هاي مختلف تخريب امنيت را دنبال مي كند و مرزهاي ايران را براي نفوذ ، نفوذ محاصره كرده است. امنيت و آرامش نظام و ملت. سرتيپ نوذر نعمتي …

مجله زنده خبري / گيلان جانشين فرمانده ارتش با بيان اينكه دشمن يك ثانيه توطئه چيني ها عليه ما را متوقف نمي كند ، گفت: دشمن روش هاي مختلف تخريب امنيت را دنبال مي كند و مرزهاي ايران را براي نفوذ ، نفوذ محاصره كرده است. امنيت و آرامش نظام و ملت.

سرتيپ نوذر نعمتي در حاشيه برنامه هاي محروميت ارتش جمهوري اسلامي در شهر فومن با اشاره به بروز چندين بحران طبيعي در ايالت پهناور ايران به ويژه در سال هاي اخير گفت: شاهد زلزله و سيل در غرب ما در بيش از 12 استان بوديم.

وي با اشاره به درگيري بين جهان و ايران بر سر بيماري كرونا در اواخر سال 1998 ، افزود: نيروهاي مسلح ، به ويژه ارتش جمهوري اسلامي ايران ، به دليل ساختار مأموريت خود ، وظيفه اصلي و مهمي را بر عهده دارند. حفظ استقلال و تماميت ارضي كشور “قانون اساسي به صراحت مي گويد كه ارتش وظيفه اين وظيفه را بر عهده دارد.

جانشين فرمانده ارتش با بيان اينكه ارتش جمهوري اسلامي به همراه ديگر نيروهاي مسلح امنيت كشور را در جهان و منطقه غرب آسيا تعيين كرده است ، تصريح كرد: امنيت زيرساخت ها و اساس همه امور اجتماعي است. فعاليتها و امروز ما مي توانيم پرچم فرمانده معظم كل قوا را مشاهده كنيم.

امير نعمتي با اشاره به وقايع غرب آسيا و ثبات امنيت جمهوري اسلامي در منطقه گفت: امنيت ايران منحصر به فرد و بي بديل است و ما اهميت اين امنيت را در مقايسه با امنيت ساير سيستم هاي جهان و جهان مي دانيم. منطقه در واقع دشمن با همه نارضايتي ها و هزينه هاي خود آمد تا امنيت و آرامش ايران را بر هم بزند.

وي گفت دشمن يك ثانيه از توطئه و توطئه عليه جمهوري اسلامي ايران دريغ نمي كند.براي يافتن و تضعيف امنيت و آرامش نظام و ملت. امروز ما شاهد اين توطئه ها در غرب و شرق و مرزهاي زميني و هوايي كشور هستيم.

جانشين فرمانده ارتش با اشاره به پاسخ نيروهاي مسلح به همه تهديدهاي دشمن ، خاطرنشان كرد: ما علاوه بر برقراري امنيت پايدار ، همواره با بحران هاي اجتناب ناپذيري روبرو هستيم و نيروهاي مسلح به عنوان فرزندان اين كشور و نيازهاي مردم مصرف مي شود. البته ارتش بدون درخواست استان و با هماهنگي مقامات استاني هيچ اقدامي نمي كند و اين همكاري وجود دارد.

امير نعمتي با اشاره به وسعت نيروهاي زميني جمهوري اسلامي گفت: از روزهاي اول سال 1378 با هماهنگي مقامات گيلان در نقاط ورودي و خروجي مستقر شديم و خودروها را مورد بازرسي قرار داديم كه اين اقدام م effectiveثر بود. “

وي با اشاره به خدمات 56 بيمارستان دائمي ارتش جمهوري اسلامي براي بيماران در سراسر كشور ، يادآور شد: 28 بيمارستان با ارتش ارتش متصل است كه هنوز با تاج به بيماران خدمت مي كنند. اميدواريم در مسير نظامي اين كشور و ملت بهترين باشيم.

انتهاي پيام

https://livemag.ir/2021/10/امنيت-ايران-بي نظير-است-تلاش-دشمن-برا/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.